Joske z'n metal grey O3 combi 1.4TSI

Spoetnik

Forumguru
Led en GT/RS pendalen, zitten bij Peugeot dan weer standaard erin!:tongue::D

Het zoeken naar updates voor je auto, bestellen en monteren is een bezigheid waar veel voldoening in zit. De Skodarijder wil er van uit kunnen gaan dat hij zonder problemen op plaats van bestemming komt. Is dat laatste niet van belang kan je een Franse wagen bestellen.
 

andrehj

Forumguru
Gezien de vele problemen met nokkenasaandrijvingen van TSI-motoren (zelfs met de EA211 motoren gaat ging het het afgelopen jaar ook weer fout, nu door loslopende bouten die er uiteindelijk voor zorgden dat de distributieriem knapte!) en de vele DSG-7 bakken met problemen zou ik met dat soort uitspraken toch maar wat voorzichtiger zijn.
Mijn ervaringen met Franse auto's zijn namelijk heel anders.
 

s-line

Forumguru
Het zoeken naar updates voor je auto, bestellen en monteren is een bezigheid waar veel voldoening in zit. De Skodarijder wil er van uit kunnen gaan dat hij zonder problemen op plaats van bestemming komt. Is dat laatste niet van belang kan je een Franse wagen bestellen.
Heb je van horen zeggen neem ik aan!
Maar inderdaad VAG is probleemloos!:nailbiting:
Deze zomer toch 4500km gereden zonder een probleem hoor! Dus het kan blijkbaar wel,met een Peugeot!:sterretjes::jaja:
 

Cordoba

Forumguru
...
juist de gaspedaal is wel wat wringen en vloeken maar uiteindelijk is dit hooguit 10 minuten werk.

Ik had verwacht dat je als Vlaming toch wel iets sneller kon vloeken.:D Op de foto is het lastig oordelen hoe het er nu uitziet (net iets te wazig/duister, onder het dash).
 

Blackokkie2

Forumguru
Vandaag nog even in @Joske land geweest, eerst via de Liefkenshoektunnel naar Hengstdijk in NL. Later van Terneuzen naar Adegem en daarna door naar Sluis(NL). Is dat bij jou in de buurt?
 
Bovenaan Onderaan