Joske z'n metal grey O3 combi 1.4TSI

willemk

Senior Member
Prachtig @Joske man naar mijn hart. Je onderhoud hem prima en ziet er prachtig uit. Ik wist niet dat jij zo dicht bij mij woont. Ik zit namelijk in Hulst ha ha:maakmegek:
 

Chiel

Actief lid
Prachtig eindresultaat @Joske. Ben onder de indruk hoe goed het zicht van binnen naar buiten is gebleven. En Metal Grey in combinatie met de donkere ramen staat de Octavia echt goed naar mijn bescheiden mening :thumbsup:.
 

Joske

Forumguru
Dat ziet er goed uit, @Joske heel mooi. En wie mocht het uiteindelijk doen?

Een bedrijf uit Lokeren die niets anders doen dan autoruiten herstellen/vervangen, blinderen doet hij er ook bij. Iemand die niet de goedkoopste is maar wel, naar mijn inziens, heel secuur en goed werk aflevert. Iets wat ik belangrijker vind dan goedkoop gesteld te zijn..

Prachtig @Joske man naar mijn hart.... - ....... en ziet er prachtig uit.
je hebt het toch nog steeds over mijn auto é? :tegek:

Prachtig eindresultaat @Joske. Ben onder de indruk hoe goed het zicht van binnen naar buiten is gebleven. En Metal Grey in combinatie met de donkere ramen staat de Octavia echt goed naar mijn bescheiden mening :thumbsup:.

ja ik vind het absoluut een meerwaarde voor de wagen, het uitzicht is mooier geworden en het ietwat donkergroene dat nu in de ruiten zit past inderdaad heel goed bij de Metal Grey.

@iedereen die gereageerd heeft, bedankt voor de vele complimenten! Heel leuk om te lezen :bloemen:
 

CDK

Forumguru
@Joske, zijn de randen afgesneden of afgevijld aan de bovenzijde van je portierramen?
Als het afgesneden is zie je enkele mm helder glas en zit de folie niet helemaal tot bovenaan. Als je geen rand ziet dat is het afgevijld.
 

CDK

Forumguru
Niet mee naar de parkeergarage gaan dan, want dan is het wel handig dat je raam open kan ;)
 

B.Stuurder

Forumguru
Wat zijn ze donker op deze foto's dan, lijkt wel op mijn ramen en die zijn wel gedaan. Ik bedoel, het contrast met de achterramen valt me mee.
image.jpeg
 

Joske

Forumguru
Heb je ook de voorramen laten doen @Joske ?
zoals @Corné de Kluijver inderdaad al zei is dit a no-go in België. De eerste 4 jaar zou je het je kunnen riskeren maar bij de eerste keuring heb je wel prijs...

Ik ken echter wel iemand die door zijn eerste keuring geraakt is in putje zomer.. met de voorste ramen naar beneden binnen gereden in het keuringscentrum én waarempel die had zijn groene kaart op zak :banghead: (goedgekeurd dus)

het feit is gewoon dat de totale verduistering op mijn ramen eigenlijk wel mee valt, waardoor het verschil tussen vooraan en achteraan niet zo opvalt..

Denk dat het nét maar 70% verduisterd is nu maar voor mij is dat perfect. Zicht naar achteren in het donker is gewoon nog goed en vanaf er licht gaat branden op de achterbank kan je terug zo door de ramen kijken. Ook mijn sensor op de spiegel voor de verduistering werkt nog perfect. Ideaal dus :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan