Joske z'n metal grey O3 combi 1.4TSI

octaafje IV

Actief lid
@ C. de Kluijver: dat is wel te hopen, ja.
Moet ik ze voortaan maar allemaal gaan opnoemen of krijg ik anders een boete van het Commissariaat van de Media of zoiets?
 

Joske

Forumguru
Vandaag de O3 nog maar eens flink gepoetst, het was geleden van toen met het bezoekje aan @Antera voor de verlagingsveren :bloos: ... niet van mijn gewoonte maar de ledematen wouden niet altijd even goed mee de afgelopen maand ;). Gisteren de velgen reeds gedaan, zo kan ik het werk wat spreiden en dat maakt het wat draaglijker :).

Voor deze wasbeurt heb ik een paar oudjes uit de kast gehaald, namelijk een shampoo met wax van Turtlewax. Beetje vloeken in de detailingkerk maar eigenlijk heel tevreden van het resultaat.. Dan ook nog een polish gebruikt (eigenlijk meer een cleaner volgens mij) van Autoglym icm katoenen doeken. Dit alles uitgebuft met MF-doeken en dit is het resultaat:



 

dirk27

Forumguru
Ik heb al je pagina's doorgelezen, knappe wagen en mooie aanpassingen! Het zijn echt wel de details die het afmaken.
 

Joske

Forumguru
Is dat wettelijk toegestaan in België @Joske ??
neen :)
voor keuring zal ik het sowieso aanpassen, op de openbare weg zie ik er af en toe wel eentje passeren. Uiteraard met buik op de grond en nog veeeel grotere velgen er op ;). En die blijven toch ook rondrijden, dus we proberen het eens en we zien wel of we er "aandacht" mee trekken van de arm der wet. . . (liefst niet natuurlijk)
 

Cordoba

Forumguru
Wat waar ???? heeft hij eindelijk een bus verf gehaald dan ???
Wel @Joske nu nog tijd maken ervoor, of moet ge de kwast nog kopen omdat u die vergeten bent ?????:deuk::deuk:

Neuh niet gehaald die bus verf, maar besteld via een webshop :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kim_n

Actief lid
@Joske mooie update! Ik heb zoals je al beschreef, 5jaar met men Audi rondgereden en enkel voor de keuring de US lights gedeactiveerd. En ik heb er nooit problemen mee gehad ;)
 

ertromp

Forumguru
Mooie upgrade en knap gedaan @Joske
Hier heb ik al een keer een forumlid retour gehad die bekeurd is vanwege de ingestelde US lights. :cry: Snel er maar weer afgehaald
 

ertromp

Forumguru
Wat een mooie upgrade nog is: je knippers vervangen door led knippers en de balk laten mee dimmen bij knipperen ziet er echt strak uit. Je bent dat uitgloeien van de gloeilamp dan kwijt.
 
Bovenaan Onderaan