Joske z'n metal grey O3 combi 1.4TSI

Joske

Forumguru
Vandaag was het eindelijk zo ver, de verlaging is eindelijk geplaatst!

:bloemen: Aan IEDEREEN die dit mede mogelijk gemaakt heeft: mijn dank is oneindig groot! :bloemen:
Speciaal dankwoord voor @Corné de Kluijver om dit te organiseren voor mij destijds ;) en @Antera voor de plaatsing! Op jullie gezondheid mannen :cheers:.

En ik kan jullie alvast zeggen: het rijdt GEWELDIG goed!!

 

EdK

Forumguru
Gefeli met je springveren en dat deze langer onder een schadevrije wagen mogen blijven en je er derhalve lang van kunt genieten...
Was vorige keer wel anders na de montage van je springveren
 

CDK

Forumguru
Heel veel plezier er mee @Joske! Ik heb het gisteren live mogen meemaken en het was gezellig om je weer eens te ontmoeten! Ik wil ook nogmaals mijn dank uitspreken naar @dirkkroneman die met het idee kwam, @Antera voor het kosteloos monteren en het tegen gereduceerd tarief leveren van de veren en last but not least alle gulle gevers die dit mogelijk gemaakt hebben. DANK JULLIE WEL!!!!
 

dirkkroneman

Forumguru
Ik ben erg blij dat je er content mee bent, genoeg pech gehad dacht ik zo :thumbsdown:. Ziet er superstrak uit Joris! Een hele dikke chique auto waar je zeer zeker trots op mag zijn :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Vandaag pakketje uit Tsjechië mogen ontvangen, van de heren van Car Equipment. Ik had namelijk bij mijn dealer gehoord voor de originele VW led modules, die passen ook op een O3. Bij mijn dealer zou ik €80 kwijt geweest zijn.. Nu ben ik er €38 kwijt (€13 per module (*2), €2 paypal en €10 verzending). Dat leek me het "risico" wel waard ;).

artikelnummer: 3AF943021A (moet je 2 van bestellen)
http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/volkswagen/oem-3af943021a-led-license-plate-light/
(op minder dan 7 dagen werd het mij aangetekend bezorgd / betaald via paypal)

9587-DSCN7446.jpg

Installatie:

mbhv kleine platte schroevendraaier (in een doek voor krassen te voorkomen) oude modules er uit gewipt. Connector met kleine platte schroevendraaier los geklikt. Led-modules aansluiten en terug in klikken. (passen er maar op 1 manier in dmv de uitsparingen)

in totaal 5 minuten werk.

Ik hoopte stiekem op GEEN foutmeldingen (omdat het een OEM VW-module was) maar ja.. mijn O3 weet niet dat ik die vervang voor LED's natuurlijk. Tenzij ik het hem even wijsmaak via VCP :D (bedankt @ertromp)

IMG_0433.JPG wordt => IMG_0436.JPG


Een foto voor heb ik niet gemaakt (in het donker) van de oorspronkelijke verlichting, maar daar kunnen we ons vast allemaal wel een beeld bij vormen :).
Vanavond maak ik er nog eentje van in het duister, nu in mijn garage zag het er alvast zeer belovend uit!

zo gezegd zo gedaan:



Deze upgrade icm de led-achterlichten kon gewoon niet ontbreken. Geeft een meer premium uitstraling vind ik :thumbsup:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan