Jesko's VW GTI TCR

JeSko

Forumguru
Ja das een GTE, die zijn door de lage houderschapsbelasting tegenwoordig nog interessanter dan een GTI voor de jonge mensen, en met stage 1 en wat gepruts met de uitlaat zit je zo ook op mooie cijfers.

Geen probleem hoor dat dit hier gepost word, ik besef goed wat voor soort auto dit is en door wie dit doorgaans gereden wordt, zelf rijd ik ook eens graag door maar ik ken mijn limieten en weet ook dat er voor alles een tijd en plaats is, zodat de enige die op de eventuele blaren moet zitten ikzelf ben. ;) je koopt geen GTI om altijd de snelheid te volgen, ik ga hier niet hypocriet anders beweren, maar je weet dat je je best gedraagt in 99% van de situaties op de openbare weg, ik breng geen anderen in gevaar.

Uitlaat is standaard, dus die is sportief en beschaafd, zit netjes onder de wettelijke normen en ik speel ook niet met de milde terugslag in zones en op uren waar mensen daar last van hebben. Maar goed, ik ben dan ook 35, we zijn allemaal jong geweest en dit soort wagen rijden op mijn leeftijd of op je 24 is een héél groot verschil.

Alles staat en valt met gedrag, ik heb met deze auto nog geen vuile blikken of negatieve commentaren gehad, integendeel, mensen van alle leeftijden geven zelfs random complimenten over de wagen. Dusja.. stereotiepe houd je zelf in stand. :D

Bovenaan Onderaan