Jesko's VW GTI TCR

EdK

Forumguru
Ja zie het nu ook doordat ik aan andere zijde een + zie staan.
Wel dan gaat me opmerking over de pennetjes ook niet meer op !!!

JeSko

Forumguru
Het kriebelt sinds kort...

Screenshot_20260521_224804_2dehands.jpg Screenshot_20260521_224740_2dehands.jpg Screenshot_20260521_224726_2dehands.jpg

Er komt een periode dat een man zichzelf gaat zoeken in de auto's die zijn vader had, de W124 van mijn Pa is mij altijd bij gebleven. Heb schrik voor zo'n auto aan te kopen, maar ik kan niet ontkennen dat ik er erg naar verlang. Oldtimer rijden, het begint me meer en meer te trekken.

GTI blijft zowiezo, het is als echte hobby auto erbij ALS het door kan gaan.

Arjan1985

Forumguru
Dat is gaaf man. De kunst is om ze rijdend te houden middels goed onderhoud. Zullen redelijk zeldzaam zijn om ze zo mooi te vinden denk ik. Wel waardevast!
Als die foto de auto van je vader is dan heb je het tot in de puntjes bijhouden van je auto van je vader geërfd!
Overigens de reden dat ik Skoda rijd is omdat mijn ouders dat vroeger ook deden.

JeSko

Forumguru
@Arjan1985

Klopt! Ik ken de zwaktes van deze auto's ook, opletten voor roest aan de ingebouwde krikpunten en de kabelboom vergaat bij deze auto's. Maar het zijn voor het overige betrouwbare auto's. Mijn vader had een diepblauwe, deze staat te koop in BE bij een handelaar. Eerste eigenaar zelfs.

leon-cupra

Forumguru
Snap wel de keuze van deze Benz, los van het vader-gedeelte. Dat waren de model-jaren waar MB echt groot mee is geworden. Tijdloos design ook. Ben meer voor het moderne/hedendaagse maar moest ik een youngtimer moeten kopen, zou het dit type wel een grote kanshebber zijn.

Wat ik mij wel afvraag, van waar plots deze plot-twist? Zou je dit echt alleen maar kopen omwille van de zoektocht? Zal je dan niet snel terugkeren op jouw beslissing omdat het niet echt “jou” is??

Bovenaan Onderaan