@leon-cupra
Nee hoor is niet enkel daardoor, ik ben al heel wat jaren verliefd op deze wagens en het moet er maar eens van komen nu. Het is een beetje nu of nooit ze worden ook schaarser en daardoor duurder, het moet ook echt een coupe zijn dat beperkt de keuze. Deze W reeks loopt als een rode draad door onze familie ook, mijn vader had een diepblauwe W124 sportline zoals deze, en mijn nonkel heeft 4 W124's gehad door de jaren heen, een andere nonkel had dan nog een W126. Mijn vader had fabrieks af verlaagd onderstel en dan, voor die tijd, gigantische 18 inch AMG monoblok wielen, als dat ding dan kwam aan rijden was ik helemaal van de wereld, ik denk oprecht dat daar de liefde voor auto's ontstaan is. Ik ruik nog steeds dat lederen interieur en ik zie nog steeds mijn vaders handen op dat houten stuur liggen, en dan dat gevoel van die eindeloze deuren alsof je in een cabrio reed in de zomer. Man man ...

ik word nog steeds kwaad als ik eraan terug denk dat hij die slee ingeruild had voor een Audi 80 bah.