Besloten het er maar mee te doen, de afdruk zit gelukkig net tegen de voorbumper aan dus ja... Dan moet je al goed priemen om het te zien. Morgen ga ik ze proberen monteren als het weer meezit. Bevalt het niet wrap ik ze wit, heb het juist getest en dat kan gewoon aangezien de dikke wrapfolie wat van de structuur verdoezelt. Gelukkig is het materiaal zelf wel vrij stevig, steviger dan bv de frontlip die op de Mazda zit.
Trouwens, is dit gewoon Maxton? Ik deed het tweede zakje open met bouten en moeren om te monteren en daarin zaten officiële maxton stickers en de maxton badge om erop te plakken. Ook staat het merkteken binnenin de lip en zat de lip in een gemerkt plastic...

of is het Maxton dat eigenlijk alles laat maken door Kopacek en zelf geen voorraad heeft? Dat laatste lees ik namelijk op OSP.
Dé shop voor je tuning onderdelen. Ons assortiment bestaat uit velgen, verlagingen, verlichting, carcare, performance en nog véél meer
www.onlinestylingparts.com
Eerst zat er een Cup lip op van CSR, maar die was me te geweldig en paste niet bij de Maxton sideskirts en diffuser, dus nu heb ik wel mooi één geheel