Jesko's Octavia VRS !

Tees

Donateur
Niet veel meer aan toe te voegen, de KVS temperatuur wordt gewoon nauwkeurig gemeten, maar anderszins aangegeven in t dashboard. Overigens heb ik de indruk dat dit gemeengoed is ook bij andere merken. Simpelweg om bij bestuurders geen onrust te creëren. Je kan de echte KVS temperatuur prima uitlezen met VCDS. Geen reden dus om te twijfelen aan de olietemperatuurmeting.

JeSko

Forumguru
Kopacek heeft geleverd maar enkel de grille, hopelijk is dit normaal en komt de lip nog achter. In MY GLS staat ook echt één parcel dus het is niet dat de chauffeur één pakje vergeten afgeven is. Even afwachten of toch een mail sturen?

20240816_104342.jpg

Tees

Donateur
Mailen kan altijd, maar ik zou nog even een paar dagen wachten. Tis Kopacek, gaat altijd een klein beetje rommelig.

leon-cupra

Forumguru
Je moet natuurlijk eerst jouw facturen betalen :D;)

Wss staat de lip in back-order. Zou anders niet echt slim zijn om het apart te versturen.

Fmoon

Forumguru
Ja die komt er vast nog aan, heb wel eens 4 verschillende leveringen gehad van ze zonder dat het even gemeld werd dat dingen later zouden komen.

MarcoO2

Forumguru
Ik zou wel ff een mailtje sturen, al is het maar om gedoe later te voorkomen ("ja, dat had je dan gelijk even moeten melden, nu is het te laat...").

JeSko

Forumguru
Ik heb het advies van @MarcoO2 opgevolgd, al teveel meegemaakt met zendingen en dergelijke dus idd best geen risico nemen. Het gaat ook niet om 25 euro ofzo.

Tees

Donateur
@MarcoO2 heeft natuurlijk ook wel enigr beroepsdeformatie. Bij Kopacek zijn dat soort fratsen over het algemeen niet te verwachten, ze bedoelen t goed daar, alleen zijn ze niet heel sterk in de communicatie.

MarcoO2

Forumguru
Nee hoor, ik schreef dit advies vooral vanuit mijn ervaring als consument, niet ambtshalve ;)

Maar zeker als het om meer geld gaat, zou ik risico's inperken. Het hoeft immers niet om opzet te gaan, maar er kan ook gewoon ergens iets fout gaan.

Recent zelf nog gehad toen ik een Sonos sub en twee Sonos Era bestelde. Kreeg keurig updates, en een mooie Sonos doos geleverd. Bleek alleen wel een sub, maar geen ERA's in te zitten. Was door de bezorger vergeten af te geven, en meegenomen naar het pakketpunt. Is goed gekomen, maar dan krijg ik het toch even warm - en ik heb toen de fout makkelijk kunnen opsporen en herstellen juist omdat ik direct ging bellen.

Bovenaan Onderaan