JeSko
Forumguru
@leon-cupra
Bedoel je dan alles in zen geheel ( gaat niet mooi zijn denk ik ) of een fijn lijntje onderin de sideskirts en frontlip? Ik speel wel met deze gedachte. Maar ik ga eerst dingen verwijderen alvorens zelf weer wat toe te voegen. Kwestie van er een beter meer helder beeld op te krijgen

Bedoel je dan alles in zen geheel ( gaat niet mooi zijn denk ik ) of een fijn lijntje onderin de sideskirts en frontlip? Ik speel wel met deze gedachte. Maar ik ga eerst dingen verwijderen alvorens zelf weer wat toe te voegen. Kwestie van er een beter meer helder beeld op te krijgen

je kan er alle kanten met op alleen om te wrappen is bv een zwarte auto beter. En ja die luchthappers zijn echt en functioneel, ik rijd ook zonder motor afdekplaat bovenin puur zodat het blok dat beetje extra koeling krijgt icm de cold air intake, en het werkt want de auto komt nooit hoger dan 97° olietemperatuur van wat ik al gezien heb. Al mag je bij doorpeperen wel hogere temperaturen zien, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.