Waar vindt je die nog? Je mag er dan twee brengen met inruil van 2 anderenSoms hebben kinderen niet veel nodig om te genieten en tevreden te zijn![]()
Ik heb er zo twee maar die krijg je niet .....Waar vindt je die nog? Je mag er dan twee brengen met inruil van 2 anderen![]()
Geheel met je eens !!Soms hebben kinderen niet veel nodig om te genieten en tevreden te zijn![]()
Ja ik kan daar van genieten...Mooi is dat hè @EdK![]()
En hoe oud zijn ze?Ik heb er zo twee maar die krijg je niet .....![]()
Dat is gewoon de leeftijd waar ieder kind zich nog kostelijk amuseert met het belachelijkste. Mijn broer en zus hebben nog kindjes van 3. Daar zie je dat ook, maar als je dan naar de pluskinderen van mijn broer ziet, onze kinderen, de kinderen van mijn broer, dat zijn allemaal tieners … dat is andere koek hoor. Op een paar jaar veranderen kinderen serieus.Ja ik kan daar van genieten...
Zie het nu bij een neef ook van me, heeft net de 4e koter.
Maar die eerste 3 (7 /5 en 3 ) die zitten met met bijna niets zich kostelijk te vermaken buiten in de tuin
En dan zitten we als ouderen stiekum van ze te genieten zonder dat ze het in de gaten hebben..
Bizar is dat zo een eerste jaar middelbaar hea, hier ook mijn zoon eerste jaar achter de rug. Het is een totaal ander kind geworden, en nog een rokkenjager ook. Dat brein klopt van geen kant, die van mij kent of accepteert het woord “nee” niet. Zijn pech dat ik er gewoon aan vasthou. Denkt alles beter te weten en probeert inderdaad dat hele merk gedoe erdoorheen te drukken. Tuurlijk snap ik het maar er is wel echt een grens. Hij noemt me ook wel eens een oude denker, ik scherm er mooi mee dat ik 19 was toen hij geboren werd en dat het verschil dus maar 19 jaar blijft.En hoe oud zijn ze?
Vroeger mocht je ook alles geven aan onze kinderen, ze waren ook met alles tevreden maar eens een bepaalde leeftijd 11-12j moet alles van het correcte merk zijn.
En je kan wel zeggen als ouder “ik doe daar niet aan mee” maar kinderen zijn tegenwoordig harteloos tegen elkaar. Buitenbeentjes worden genadeloos “afgestraft”. Zit nu met een zoon die zijn eerste jaar middelbaar gedaan heeft, ze veranderen ENORM.
Hadden mijn kids kunnen zijn…Geheel met je eens !!
Dochtertje van me vriendin daar ging ik als ze jarig was altijd met haar naar de speelgoedwinkel, en ze liep altijd langs de grote dingen en naar de kleurpotloden en schetsboeken.
En als we dan thuis kwamen zat ze met een huis vol visite heerlijk te tekenen of te frutselen en alle dure kado's van de tante's en oma's die stonden in de hoek....
Is ie al kaal inmiddels?Hier nog eentje gevonden maar dan met zwart dak zoals mijne. Ik maak vandaag mijn laatste shift ivm verlengd weekend dus ik hoop tijd te vinden om het eraf te halen.