Ja dat klopt, en daar is al één en ander over gekletst hoor in de topicsKlopt dit?
Heb jij die band aan de buitenkant? Ik had hem binnen laten plaatsen.Mijn auto lichten werken niet omdat de zonneband de lichtsensor blokkeert. Dus op auto-stand branden ze altijd.
Weet je dat zeker? Ik heb meerdere VAG-auto's gehad waarbij de spiegelverwarming bij het inschakelen via de knop (of, in de AAN-stand, bij het inschakelen van het contact) wel aan ging - maar na een minuut of 10 ook weer vanzelf uit. Normaal gesproken is de boel tegen die tijd ook wel ontdaan van ijs of wasem, dus het valt dan niet zo snel op...Met de knop in die stand staat de verwarming altijd aan.
Dat vond ik juist altijd wel logisch.Waarom de spiegelverwarming niet mee gaat met die van de achterruit bijvoorbeeld.
Dat is dus inderdaad een misvatting. Je verwarming staat niet altijd aan.Met de knop in die stand staat de verwarming altijd aan.
Je schakelaar wel, maar de verwarming gaat aan nadat je hebt gestart en gaat na een ingestelde tijd ( fabrieks instelling) weer uit.Je verwarming staat niet altijd aan.
Bij de Leon zou ik het moeten kunnen zien in de MFD, die geeft ergens via het menu aan (Rijgegevens denk ik, maar dat weet ik nu even niet zeker) welke "comfortverbruikers" actief zijn. Ik zal er bij gelegenheid nog eens op letten; zal bij de Skodaneefjes vermoedelijk niet anders zijn.Je kunt nergens zien of die nog aan staat