Weer slecht nieuws,
Voor ik de auto ga afhalen moet ik nog bijna 2000 euro opleggen... Het gevolg van alle extra carrosseriewerken en het bij spuiten van de niet originele onderdelen.. dit stond ook vermeld op het factuur/bestek (onder voorbehoud), blijkbaar heb ik bepaalde zaken fout begrepen, ik had gedacht dat het wel ietwat hoger kon uitvallen, maar dit? De 8000 van de verzekering was officieel, alles daarboven wat er eventueel bij kwam niet, die moet ik dus zelf bijspringen omdat de auto eigenlijk totall loss was aan 9000+ euro. Dit had ik zo eerst niet begrepen maar goed, dit kan er ook nog wel bij.
Kijk er intussen al totaal niet meer naar uit om de auto gaan af te halen, hoeveel plezier ga je daarin nog hebben? De auto en alles errond geeft één vieze nasmaak, echt zonde dit. Dat extra geld is geen probleem, maar het is gewoon extreem zuur. Dus hij zal zo blijven zoals hij is, ook geen andere achterlichten en al die zever, ik mag nog bijleggen voor een mindere auto als degene die ik heb gekocht.
Vergeef mij voor de onduidelijkheden hier, het is omdat ik niet de slimste ben in dit soort zaken.