Jesko's Octavia VRS !

EdK

Forumguru
Tsja ik krijg zakgeld elke week
En met de vakantie dan 25 eurie extra.....
Maar dan verwacht ze wel dat ik er nog een bos bloemen van koop voor haar !

EN weet je HOE duur bloemen zijn tegenwoordig ???
Om niet bij te hoeven leggen pluk ik ze dit jaar maar uit de tuin van me buuf ..... :pieker:
 

Herperduin

Forumguru
@JeSko Het lijkt de wet van Murphy wel “Alles wat mis kan gaan, gaat mis”. Echter dit houdt ook een keer op. Als hij straks terug is en je ziet hoe mooi eea is, je hem maagdelijk wit hebt en in sleeper modus, hoop ik dat je weer gaat genieten van deze geweldig mooie auto.
Anders je kids op achterbank zetten en flink optrekken op de snelweg en hun lach doet je alles vergeten denk ik. Stap daarna uit en kijk hoe mooi hij daadwerkelijk is en besef dat je gewoon voor altijd bij elkaar blijft en dan komt het gevoel wel weer terug. Just give it some time!
Ja het is k.t maar na regen komt soms nog meer regen en soms zelfs onweer met hagel maar uiteindelijk toch weer zon. En dan is een witte auto toch koeler als ie in de zon heeft gestaan als een donkerder kleur ;)
 

Turbo Harry

Actief lid
Auto begint met ‘au(w)’. Een hobby mag geld kosten. En nog tal van andere oneliners/dooddoeners kun je er tegenaan gooien.

Onder de streep: als je hem dadelijk terug hebt, met of zonder de juiste achterlichten, ga je toch weer met een grote grijns op je smoel dat pedaal door de vloer trappen en plezier ermee hebben. Ja die centen aftikken is zuur, maar dat is maar tijdelijk. Uiteindelijk stap je elke dag in en heb je lol, die ene keer met je pinpas swipen en een berg geld aftikken is zo vergeten.

:)

….en dan gaat je DSG-bak stuk, mag je 4,5k aftikken voor een nieuwe en begint het circus opnieuw. Been there, done that. En ook dat doet weer pijn. Maar ook dat is maar voor even. Gas erop! :)
 

Okki

Donateur
Kijk er intussen al totaal niet meer naar uit om de auto gaan af te halen

Dat heb je al eens meer geschreven volgens mij.
Kom op: die achterlichten en lip zie je toch niet als je er in rijdt.
Motor, wegligging en interieur....daar gaat het toch om?
De rest komt misschien later wel......we zitten al op € 0,03 volgens mij.....:yeah:
 

Fmoon

Forumguru
Ah balen, maar als ik je zo hoor afgelopen maanden moet dat bedrag toch geen probleem zijn? Tuurlijk blijft het geld maar als je dat hebt uitgegeven doet het geen pijn meer. Zou dan eerlijk gezegd de auto dan wel zo maken als je zou willen want dan heb je voor je geld wel een auto die af is, dan valt het mogelijke gevoelsmatig nog mee.
 

JeSko

Forumguru
Nee dat geld is geen probleem, maar het gaat er me meer om dat ik er telkens niet in slaag om zaken zodoende te begrijpen, dat ik niet telkens voor verassingen kom te staan. Beetje het verhaal van mijn leven dat het altijd duurder uitvalt, en dat is in dit geval weer zo omdat ik te dom ben om de verzekeringstechnische kant van het verhaal goed te begrijpen. Achja het is zuur maar goed, het gevoel met de auto zit toch al langer scheef en eens dat zo is ..

Achteraf gezien had ik hem gewoon naar een dealer moeten laten brengen, perto laten verklaren en cashen en een andere zoeken die niet hersteld was.
 

leon-cupra

Forumguru
Beetje het verhaal van mijn leven dat het altijd duurder uitvalt, en dat is in dit geval weer zo omdat ik te dom ben om de verzekeringstechnische kant van het verhaal goed te begrijpen. Achja het is zuur maar goed, het gevoel met de auto zit toch al langer scheef en eens dat zo is ..
Je bent zeker niet te dom. Je bent gewoon op bepaalde vlakken een heel emotioneel iemand. Dat siert je gewoon enorm. Je hoopte zo hard dat ze de wagen konden herstellen dat je “blind” was voor het voorstel.
Velen merken dat ook in jouw topics. Je slingert van de ene kant naar de ander kant. Niets mis mee ;)
Achteraf gezien had ik hem gewoon naar een dealer moeten laten brengen, perto laten verklaren en cashen en een andere zoeken die niet hersteld was.
Ging je ook niet meer al die motorische aanpassingen gehad hebben. Dus het gevoel ging weer niet hetzelfde zijn en je ging spijt hebben van het standaard vermogen en rijgedrag van een VRS.

Ach, even door de zure appel bijten, even vloeken op Jan en allemaal (en jezelf), zorgen dat de vRS er piekfijn bij staat (technisch als optisch) en bij de eerste rit horen je we weer verkondigen hoe schitterend jouw wagen wel is.

Keep smiling. ;);)
 

Tees

Donateur
De rest komt misschien later wel......we zitten al op € 0,03 volgens mij.....:yeah:

Laat ik eens wild doen en dat bedrag keer 100 doen! Dat zal die zûnige Belgen leren ;)

En verder sluit ik me aan bij de rest hier: tis zuur, maar t komt goed Jeffrey. Ik moet dan altijd denken aan een quote uit de film 'The most exotic Marigold Hotel': 'Everything will be fine in the end. If it's not fine yet, it's not yet the end' (en dat met zo'n Indiaas accent :D
 

JeSko

Forumguru
Merci heren! Fijn die reacties.


Ging je ook niet meer al die motorische aanpassingen gehad hebben. Dus het gevoel ging weer niet hetzelfde zijn en je ging spijt hebben van het standaard vermogen en rijgedrag van een VRS.

Ja dat is dan ook wel weer waar Tim. Heb je gelijk in.
 

Herperduin

Forumguru
Laat ik eens wild doen en dat bedrag keer 100 doen! Dat zal die zûnige Belgen leren ;)
Als werkelijk nodig is zou ik zelfs keer 1000 doen. 10 euro’s goed besteed maar dan wel direct aan @JeSko en hoop dat het dan ook aan de Skoda gespendeerd wordt. Meen serieus dat we elkaar wel eens vaker kunnen helpen als echt nodig en hier zie ik dan meteen waar het daadwerkelijk naar toe gaat. Als @JeSko dit topic uit zou werken in een boek en uit zou geven, zou ik meer kwijt zijn en het alsnog kopen ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Als hulpzame ondernemer, wil ook wel een actie opzetten. Per gasveer dat jullie bij mij aankopen, doneer ik 2€ aan Jef :deuk:

Neen, we zullen maar stoppen met acties. Denk dat Jef heel gemakkelijk dergelijk bedrag kan betalen (gaat verstandig genoeg om met zijn geld) maar dat het gewoon heel zuur is op dit moment.
 
Bovenaan Onderaan