Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Ik zou nooit geld aannemen voor zoiets jongens haha, maar toch bedankt, wij dopen onze eigen boontjes en het zijn ook luxe problemen dit. Het is gewoon zuur en ja de auto verliest wat van zijn bruutheid tegenover de dag dat ik hem kocht, want dat geld extra ga ik er niet nog eens in steken, het is klaar zo jammer maar helaas.
 

Arjan1985

Forumguru
@JeSko wat een tegenslag inderdaad. Maar wij allemaal zijn benieuwd hoe je rit met 250+ straks op de snelweg was/verloopt. Dat zal hopelijk een glimlach ontlokken.
En vergeet niet, wie goed doet, goed ontmoet. Jij bent zo’n gozer.
Wie weet waar je straks tegen aanloopt voor wellicht een volgend project.

@allemaal. We gebruiken echt woorden uit het jaar NUL:deuk: Crowdfunding is de term tegenwoordig.

En wat @Herperduin schreef daar geloof ik oprecht in. Als jij een boek schrijft over de positieve ervaringen maar helaas ook de bizarre negatieve gebeurtenissen om en rond je auto’s zou dat gewoon met je juiste marketing een best seller worden. En iedereen (bijna dan) op t forum zou een exemplaar kopen.
 

Jee13

Forumguru
Hee Jeff

Ik post eigenlijk nooit wat in je topic, maar lees je vorderingen graag.
Hou vol, uiteindelijk komt het allemaal goed!

Een Octavia VRS heeft niet zo heel veel nodig om er strak uit te zien, ik hou zelf van niet al te veel tierelantijnen

ffe13adb-1c5a-408d-af62-bf07a96af999.jpg
 

JeSko

Forumguru
Klein detail om enerzijds te matchen met de klauwen langs de buitenzijde, en anderzijds om een knipoog naar het interieur te geven :) jammer genoeg met stickerfolie, met wrapfolie kon ik het nog mooier krijgen aangezien je die kan verwarmen, maar vond het te zot om voor de oppervlakte van een teennagel folie te bestellen. Uit verveling ook maar gelijk m'n telefoon laten matchen, heb ik toch het gevoel van een "nieuwe" telefoon :D voor geïnteresseerden, ik was positief verrast door de kwaliteit van de AliExpress VRS badge, geen plastic maar een metalen legering en netjes afgewerkt, wel iets kleiner dan het origineel embleem.

20240527_094813.jpg 20240527_100329.jpg IMG-20240527-WA0001.jpg
 
Bovenaan Onderaan