Jesko's Octavia VRS !

EdK

Forumguru
Haal je wel als eerste dat KILL ego's eraf !!!??
Anders sta je in no time weer langs de kant stil omdat meneer agent zich aangesproken voelt en je even een volledige controle geeft......

Maw een echt NO GO sticker

Chrisjemol

Forumguru
Goed te horen dat hij hetzelfde reed!
Ergens vreesde ik dat er toch iets niet helemaal haaks zou zijn
Nu idd wit maken, superdikke sleeper en lekker van geniete

1983jeroen

Forumguru
Fijn dat hij eindelijk terug is en jij helemaal tevreden bent. Neem aan dat je hem al goed nagelopen hebt...
Ben benieuwd hoe hij onder de wrap vandaan komt.
Is er geen kans op kleurverschil of zat die wrap er nog niet zo lang op?

Geniet ervan!

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Ja we hebben hem goed nagelopen en het is echt netjes gedaan, geen naden kieren of duidelijke kleurverschillen, enkel op de achterklep vs de zijflank maar dat kwam ook doordat de auto vuil was, ietwat verschil ga je altijd bekomen met nieuwe lak vs 10 jaar oude lak, maar dat effent uit met de tijd. De wrap zit er nog niet lang op, en daarvoor is de auto compleet gewrapped geweest.

Thanx kerel!

JeSko

Forumguru
En batterij kapot, offcourse. Geeft ook een foutmelding van de remmen, geen idee of dat te maken heeft met de kapotte batterij. Ik kreeg hem nog wel met de AB open, maar niet meer gesloten, dus heb de auto manueel moeten sluiten. Batterijvoltage is deze nacht van 11.90 naar 10.9 gegaan en met de start poging is ze verder gezakt, dus dan weet je het wel.

Screenshot_20240601_100655_FLEET manager pro.jpg 20240601_100310.jpg

Tees

Donateur
Goede kans dat die remstoring te maken heeft met de dode accu. Is één van die fouten die daarbij hoort.
Niet gek na 4 maanden stilstand, maar toch jammer.

Herperduin

Forumguru
Slechts een “minor setback”. Als dit alles is dan komt het vast snel weer goed. Er positief in blijven staan. Monty Python heeft een mooi liedje daarvoor gemaakt “always look on the bright side of life” maar in een eerdere film (Holy Grail) maakte ze dit in onderstaand fragment al duidelijk: altijd positief blijven .

IMG_2463.gif
Hoop dat jouw eigen batterij ook oplaadt!
Btw: remprobleem? Een VRS koop je toch niet om te remmen…

JeSko

Forumguru
Men broer gebeld, startkabels eraan, startten en gelijk zonder afspraak doorgereden naar auto5, daar enorm snel en goed geholpen ondanks de drukte en nog complimenten gehad van de mecanicien over de auto :) 230 euro aftikken en daarna verder genoten van de auto, er zijn nog wel wat puntjes maar dat is voor later.

Maar echt jongens wat een gemak om met deze auto mee te gaan met het verkeer, ik krijg echt een wow gevoel als ik ermee rijd, het gemak waarmee je zo op 70 zit of eens even invoegt met 1/5de van je gas is waanzinnig. Meer dan de waanzinnig pk's maakt dit hem echt tot een comfortabele daily.

Ook even de carwash aangedaan, met de rapte want er was weer te weinig tijd, maar zo gaat ie snel worden ( met vrije ramen weliswaar ;) ) dus hier is de preview ;) Straks gaan we met het gezin naar een nachtmeeting, en met de Skoda, even de gedachten verzetten.

20240601_163739_copy_3024x1431.jpg

Cheers!!

EdK

Forumguru
Een voorproefje hoe dit wit is met wat zwarte tinten..... :D

En een mooie avond, en de kinders kunnen mooi acherin slapem als ze moe zijn met zo'n grote kofferbak...:sleep:

JeSko

Forumguru
Ik ga een andere plek moeten zoeken voor de auto, de overburen ( andere buren dan degene waar de Mazda staat ) zijn komen vragen of ik mijn auto wil weghalen. Technisch gezien is dat stuk niet van hun volgens het kadaster, maar goed... Het is mij de ruzie niet waard en discussies aangaan met zo'n mensen daar heb ik de energie niet voor.

Dus morgen proberen of ik hem voor de Mazda nog kwijt kan. Vind het jammer dat na alles er toch mensen zijn die blijkbaar geen begrip hebben voor het feit dat ik nooit nog iets wil parkeren voor eigen gevel. Ze vroegen nog of ik hem niet achter de kerk 1 km verder wilde parkeren, daar is toch plaats genoeg zei ze nog. Wtf? :cautious:

Cars076

Forumguru
Kansloos zulke mensen .
Bij mij in de straat ook van die mensen , maar als er iemand anders op “ hun “ plek staat wel bij mij voor de deur parkeren.

Bovenaan Onderaan