JeSko
Forumguru
@Canon-Eye
Ja klopt maar om de één of andere reden houd ik echt van een digitale snelheidsmeter, dat is zo jammer aan de Mazda, die heeft dat niet ( kwam pas op iets latere 3 modellen ). Wellicht is het doordat ik opgegroeid ben in de 90's-00's dat ik zo krampachtig grijp naar een digitale aflezing, is met uurwerken juist hetzelfde, ik prefeer digitaal. Al is dat op CC niet zo'n probleem, dan zie je de ingestelde en dus gereden snelheid nog eens in het klein onderin het MFD, dus zeker het proberen waard.
Ja klopt maar om de één of andere reden houd ik echt van een digitale snelheidsmeter, dat is zo jammer aan de Mazda, die heeft dat niet ( kwam pas op iets latere 3 modellen ). Wellicht is het doordat ik opgegroeid ben in de 90's-00's dat ik zo krampachtig grijp naar een digitale aflezing, is met uurwerken juist hetzelfde, ik prefeer digitaal. Al is dat op CC niet zo'n probleem, dan zie je de ingestelde en dus gereden snelheid nog eens in het klein onderin het MFD, dus zeker het proberen waard.

die gaat er tussenuit als de lip eraf gaat voor hersteling.

die dingen zijn praktisch vind ik, en stoort me totaal niet, lekker handig om de ramen met regenweer toch op een kier te kunnen zetten, airco ben ik nl nogal gevoelig aan met m'n astma
laatst ook met de wat langere trip, hele tijd die airco aan en dan speelt mijn astma weer op. De motorkap krijg ik veel gemengde reacties op, maar vooral in het echt hoor en zie ik mensen er positief op reageren en niet enkel in mijn gezicht