Jesko's Octavia VRS !

Rallye

Forumguru
Het lijkt erop (uit het hierboven gegeven citaat) dat ABT een extra kastje gebruikt voor de tuning. Die kan er volgens mij gewoon tussen uit.

JeSko

Forumguru
Gisteren met m'n zoontje ( vrouw was werken en dochtertje moest naar een verjaardagsfeestje ) een hele namiddag vader zoon Quality time gehad, wat een zalige dag! Zalig weer, zijn twee auto's op afstandbediening meegenomen in die gigantische praktische koffer, samen een mini picknick gedaan, ijsje gegeten, wat foto's en video's gemaakt van de auto, en genoten van de rit heen en terug. Dit zijn de dingen die het leven het leven waard maken :jaja:

En fier dat hij is op zijn auto's :D

20240608_140140.jpg

Deze is een screenshot van de DJi, vind het helemaal top de kwaliteit voor een Gimbal camera :)

Screenshot_20240609_080624_Gallery.jpg

JeSko

Forumguru
Morgen gaan we met de auto naar een bevriende detailer om een afspraak vast te leggen, onder andere voor vlekken op de bestuurderstoel en de gordel(s), dan gaat de auto een beurt krijgen ook om alle geuren en vlekken eruit te halen, zo is de nieuwe start dan compleet.

- vlekken verwijderen
- stofzuigen
- diepte reiniging
- leder verzorgen en voeden
- dashboard en trim reinigen en behandelen
- ventilatie gaten stoomreinigen

Dit kan natuurlijk niet voor een auto van mij, ik vermoed dat dit ook in de garage gebeurd is, wel jammer maar goed..

Screenshot_20240611_073718_WhatsApp.jpg Screenshot_20240611_073700_WhatsApp.jpg

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Wat een gemak zo'n koffer, wat heb ik dat gemist zeg! Op het containerpark dachten ze dat ik de weegbrug niet ging halen, maar het gaat toch allemaal net haha.

Kleppen compleet open is wel een no go eigenlijk... Man wat is dat LUID, en niet bepaald positief, kleppen dicht of op 50% is al zat luid genoeg haha, dat is zo'n machtig voordeel aan deze auto, het is zo'n alleskunner, snel en bloedlink als je wilt, beheerst en ingetogen als het moet, de keuze is aan de bestuurder.

Ik ben verzot op deze auto! :jaja:

IMG_20240611_123105_498.jpg

JeSko

Forumguru
Mijn maat heeft de VRS gekocht ( zie post #1266 ) , bij de testrit was ie om, zijn BMW x1 ingeruild erop, hij gaat er alleen maar op vooruit :D

Mooie volle auto ook, zit zo goed als alles op wat toen te verkrijgen was, Duitse import met mooie km stand.

JeSko

Forumguru
Ja ben er vandaag niet aan toegekomen, gezinsleven gaat voor en het was er ook het weer niet naar. Wrap verwijderen gaat 10x beter met de zon erop en 20+graden temperatuur, en zo'n weer hebben we in België al weken niet meer gehad.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan