JeSko
Forumguru
Wat inspiratie gaan opdoen op het lokale Honda days event, magere opkomst dit jaar, al stonden er wel enkele juweeltjes tussen.
CRX met full carbon interieur, panelen, koffer en motor inbouw. CRX van zo'n 30.000 euro, aan mods alleen dan.
Matching numbers EF hatch met de befaamde 16v16 klepper motor erin, prijskaartje? Onbetaalbaar.
Zou wil ik mijn EK'tje ook wel
Integra type R
Matching numbers EG hatch, volledig in fabrieksglorie hersteld, elke bout kabel schroef leiding en plug is nieuw en OEM Honda! Mijn persoonlijke favoriet, niet te laag, niet te schreeuwerig, gewoon de 90's op hun allerbest

CRX met full carbon interieur, panelen, koffer en motor inbouw. CRX van zo'n 30.000 euro, aan mods alleen dan.
Matching numbers EF hatch met de befaamde 16v16 klepper motor erin, prijskaartje? Onbetaalbaar.
Zou wil ik mijn EK'tje ook wel

Integra type R
Matching numbers EG hatch, volledig in fabrieksglorie hersteld, elke bout kabel schroef leiding en plug is nieuw en OEM Honda! Mijn persoonlijke favoriet, niet te laag, niet te schreeuwerig, gewoon de 90's op hun allerbest





dus heb ik het anders moeten oplossen. Gelukkig was er nog voldoende slanglengte over om er een klein stukje tussenuit te halen en zo deze opnieuw te verbinden. Bizar genoeg bleken zowel de slangetjes van de voorste als die van de achterste wissers kapot 



















