Jesko zijn EK3 Civic (Bushi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Ik vermoed dat haar auto ooit op een varkensrug/drempel geknald is, waardoor de stabi stang krom geslagen is plus de veerschotel achteraan gebroken is. Ze had al een vermoeden dat haar schoondochter tijdens het lenen ergens met de auto op geknald is, want haar bumperlip onderin was ook kapot. Maar goed, vervangen we voor 50 euro en klaar, ze zouden er op de keuring zelfs niets van zeggen aldus mijn garagist maar best vervangen we het, rond 9 rijd ik weer eens naar de vrienden van de autokeuring, benieuwd naar hun verdict.
 

eriktv

Forumguru
Beide onderdelen zijn krom toch? Het verticale stangetje (ik ken de termen niet goed genoeg) en ook het deel waaraan hij met bout+moer bevestigd is, lijkt het.

Verder, wat niet klopt: er zit een slak op een auto van JeSko. Symbolischer voor je herprioritering in het leven kan het haast niet ;);)
 

Kanerr

Forumguru
Phoe.. Ik zou er lekker verweg van blijven :D

Blijf Maar Werken aan de auto, dat is het eigenlijk in het kort. Houdt nooit op vooral niet omdat 99 gevallen van de 100 achterstallig overig onderhoud hebben.

Japanner is daar wel beter in ;) Zolang ze maar geen roest hebben (al geldt dat ook voor de duitsers van rond dat jaartal)
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat is nog best lastig, hoor.
Toen we verhuisden naar onze huidige woonplek bleken er in onze nieuwe postcode maar heel weinig adressen te zitten, wat gunstig uitpakt voor de verdeling van de postcodekanjer.
Maar helaas is het tot nu toe gebleven bij een incidentele reep chocola, emmertje ijs of Ritualspakket... :LOL:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan