Jesko zijn EK3 Civic (Bushi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Al ga je het pimpen, het blijft een ouwe-lullen-bak, zeker in dat zilver. Doet me heel hard denken aan een lijkwagen :pardon:

Kan best geloven dat het een cult-wagen is binnen de Honda-gemeenschap net omwille van het “uitzonderlijke” design maar zoiets zal nooit op mijn oprit komen te staan. Iets met “Les gouts et les couleurs” …;)

IMG_2944.jpeg
 

EdK

Forumguru
en modified zijn ze echt wel vet,
Maar ja je zij net dat je hem standaard laat....
Ja als je me vraagt of ik m mooi vind dan zeg ik NEE
Maar als je hem aanschaft voor een bepaald doel dan kan het voor jou de perfecte wagen zijn en moet je het gewoon doen.
Zo vind bijna HEEL B en NL de RR niet om aan te zien, tsja 4 a 5 jaar één gehad en had geen probleem met model en was een goedsturende wagen, ongelooflijk ruim en propte er alles in incl schoonmoeder
Dus Jesko gewoon doen als het de wagen is voor jouw doel, en we zien de mods wel voorbij komen ....... wrap / verlaging / 25inch velgen.....
 

JeSko

Forumguru
Wrap het dak van die RR zwart, en dan van de zwarte a stijl wrappen tot de b en c stijl en je hebt al heel wat anders :tongue:

Van alles is wat te maken, zelfs van de RR Pausmobiel ;)
 

JeSko

Forumguru
@hemi24

Ja heel mooi he de Shuttle, vind ik ook, jammere eraan is dat deze nog vroeger zijn qua model, een EK aerodeck kan roesten maar niet zoals een Shuttle, die roesten echt vele malen sneller en hardnekkiger, zijn ook lastig om te vinden, zeker in deftige staat.
 

JeSko

Forumguru
Jammer, Aerodeck was het niet. Inderdaad geen roest aan en in de wielbogen, en blanco gekeurd, hij had er wel niet bij gezet dat er roest aan de tankklep zat, en toch wel grote schade onder het linkerachterlicht, de dakdragers hingen met ductape aan elkaar, ook hing het stoffen plafond helemaal naar beneden, en zweette de auto enorm veel rond de koppaking, hele bovenblok was vettig, wellicht een nieuwe pakking en klaar, maar toch. Starten deed hij wel gelijk ( maar dat is eigen aan Honda ) en hij klonk gezond, geen sludge of iets dergelijks aan de oliedop. Bleek uiteindelijk ook Duitse import te zijn, had hij ook niets van vermeld maar goed. Zoeken verder.

Btw, zo zie je maar hoe onbekwaam, of corrupt, Belgische keuringen zijn. Blanco gekeurd, terwijl er deze vermeldingen al zeker op hadden moeten staan.

- staat carrosserie (schade)
- zweten vloeistof
 

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Ja dat lijkt me wel een goede oplossing, kosten weinig en zijn wat moderner, dus niet zo snel last van echte typische ouderdomskwalen. Vrouw had ook al gezegd is zo'n Jazz niks voor je.
 

Kanerr

Forumguru
Als je een jazz zou kopen, krijg je van mij een wandelstok en een hoorapparaat … dat hoort beetje bij de gemiddelde bestuurder van een jazz :deuk: ;)

Nounou, doe eens aardig ;)
Mijn Jazz is echt ideaal. Overal volgas, verbruikt weinig, levert me praktisch geld op, ros hem overal tussen en ik zit niet telkens met het idee: oh de buurvrouw smijt weer met haar deuren tegen mijn auto want de auto is toch niks waard :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan