Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Kippie-style

Forumguru
Mooie RS ;)
En het led verhaal ik ken het hahah alles in me achterlicht is momenteel led, en interieur ook EBAY is your friend :D
 

Rem82sch

Senior Member
@Rallye
Ik heb zelf een NL RS daar zit standaard gewoon instapverlichting in.
@Jee13
Ik heb standaard ook geel aluminium voetplaat in m'n NL RS volgens mij wordt dit ook niet standaard geleverd
 

Rallye

Forumguru
Over die voetplaat begin ik nu te twijfelen. Had/heb ik hem nu wel of niet? Van de instapverlichting (dus in de spiegels) weet ik zeker dat die officieel nooit standaard geweest is op de RS.
 

DannyPep

Nieuw lid
Hey Jeroen!

Leuk jou ook hier te zien. Mooie auto en goede kleur ook! al weer goed met de LED's aan de gang zie ik. :-)
Ik hou je topic weer in de gaten want dat beloofd weer een plaatje te worden.

Groeten Danny (dannydude85 vwpassat.nl)
 

Rem82sch

Senior Member
@Rallye
Ik heb in iedergeval instap verlichting op m'n octavia van 2006
Of dit nu standaard of optie is geweest durf ik niet te zeggen.
 

Jee13

Forumguru
Gisteren teruggekomen van vakantie, RS is alweer schoon

Vandaag naafkapjes met nieuwe logos bij dealer gehaald en tevens de roestplekjes op achterklep laten beoordelen, dealer gaat contact opnemen met PON.
Zijn er meer gevallen bekend met roest op de achterklep bij de O2,? ik weet dat er bij de passat 3C ook gevallen bekend zijn.

Hier foto met nieuwe logo, ik kreeg naafkapje er niet uit zonder wiel er even af te halen, morgen andere 3 velgen doen.

20130824_203315.jpg


Ik had witte canbus stadsleds geplaatst, maar vind de USA look toch leuker, dus vandaag weer terug geplaatst.

Eerste foto is met oranje stadslampje, 2e foto is met knipperlicht op 20% erbij.

20130824_180912.jpg


20130824_181312.jpg
 

DannyPep

Nieuw lid
20% erbij ziet er zeker goed uit! Ik zou ze ook zo laten. Naafkapjes doen het ook goed.
Succes in ieder geval met de roestplekjes.
 

Sciroccofrank

Senior Member
Zijn er meer gevallen bekend met roest op de achterklep bij de O2,? ik weet dat er bij de passat 3C ook gevallen bekend zijn.

De mijne had ook blaasjes op de klep zag ik na de testrit maar is door de dealer keurig verholpen door de klep opnieuw te laten spuiten voor ik de wagen heb opgehaald, de mijne is van juni 2007

Is gewoon door de dealer te claimen bij pon ivm carrosserie garantie
 

Blacky

Forumguru
tevens de roestplekjes op achterklep laten beoordelen, dealer gaat contact opnemen met PON.
Zijn er meer gevallen bekend met roest op de achterklep bij de O2,? ik weet dat er bij de passat 3C ook gevallen bekend zijn.

Bij mijn vorige O2 ook roest plekjes, Pon had gezegd dat het roest van buitenaf was, dus kon wel het vergeten. Met nog wat andere dingetjes zelf laten repareren. Was een 2005er.
 

Rallye

Forumguru
@Jee13: hoewel ik normaal een hekel heb aan groen (op vele gebieden), vind ik in het geval van de logo's origineel groen mooier.
 

Rem82sch

Senior Member
Ik weet niet wat er mis is met het "oude" logo.
Dat iedereen voor het nieuwe gaat.
Ik persoonlijk vind het mooier om de originele op de auto te laten.
Of het hele logo weg te laten.
 

Gimli

Lid
staat wel leuk die USA look :-) ik moet nog steeds stadslichten bestellen, zeker nu er 2 stuk zijn, staat zo slordig zo'n oranje lampje op het dashboard. Verder ook maar even de zijskirts besteld ervoor :-)

Blijven leuke projecten zo die RS en
 

Jee13

Forumguru
Op het passat forum kreeg ik een goede tip mbt de peilstok

Zojuist de peilstok iets aangepast
Ding is praktisch onleesbaar, is nu stuk beter!

20130831_090629.jpg

20130831_090636.jpg
 

Michelv.

Forumguru
Da's een Goeie, heb de mijne er net ook uit getrokken en gespoten. Zie nu voor het eerst dat er MIN en MAX op staat:)
 

Jee13

Forumguru
Gisterenochtend toch even lichte schrik.

De RS ging in noodloop op de N3 hier. Snel bij afrit eraf voor een reset/herstart, echter ging auto bij acceleren direct weer in noodloop, dus maar naar huis gereden om laptop er aan te hangen.

foutmelding turbodruk kwam eruit, auto stationair laten draaien voor de deur, kappen motorblok afgenomen en inspectie in de buurt van turbo.

al snel hoorde ik sissend geluid, vacuümslangetje zat niet goed vast, bleek waf afgebrokkeld. slangetje opnieuw vastgedrukt en proefrit. Auto had direct weer power onderin en kon weer toeren maken. gelijk naar automaterialenzaak hier voor nieuw stukje slang, kreeg dit gratis mee (was ook maar 10 cm)

Thuis op maat gemaakt en gemonteerd. nieuwe slang is ook steviger dan oude, zal niet meer los gaan nu

IMG-20130911-WA0008.jpg


IMG-20130911-WA0011.jpg


IMG-20130911-WA0013.jpg

IMG-20130911-WA0015.jpg
 
Bovenaan Onderaan