Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Jee13

Forumguru
Hallo allemaal,

Ik zal me hier ook even voorstellen, eigenlijk opnieuw voorstellen, want ik heb in het verleden wel eens wat gepost, toen mijn vrouw een Fabia reed

Ik ben Jeroen, fysiotherapeut van beroep, fanatiek wielrenner/mountainbiker en hobbydetailer, daarnaast natuurlijk autofiel

Op dit moment heb ik een VW Passat welke zaterdag as. plaats gaat maken voor een blauwe RS
Natuurlijk heb ik al de nodige ideeen opgedaan wat er aan de RS moet gaan veranderen

Mijn passat heb ik 6,5 jaar proleemloos gereden, gekocht met 146.000km en staat nu op 339.000km
Oa ook op maat gechipt door JD

De standaard sportline is volledig omgebouwd naar highline en aangezien ik van leds hou, heb ik deze zo veel mogelijk toegepast

Ik heb ook in bezit vsn VCDS, dus al er in buurt van Dordrecht leden zijn die daar gebruik van willen maken, hoor ik het wel

Nu zal je denken, hij is al aardig thuis in de VAG wereld, dat klopt, ik ben al aantal jaar moderator op vwpassat.nl en heb daar ook meerdere how-to's voor geschreven

De Skoda moet net zo'n mooi project worden natuurlijk!

Foto van de Passat:
image.jpg

En natuurlijk alvast een foto van de RS
image.jpg



Edit, ik zie ook dat hier een meet & greet subforum is, aan de moderators de vraag of dit topic hier kan blijven staan of daar naar toe verplaatst moet worden?
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Zo zo Welkom Jee13, is het een Amerikaans model Passat, gezien de oranje zijverlichting voor en achter die verplicht is in de VS. De Passat ziet er wel erg mooi uit. Ik wens je veel plezier met de RS en zie met belangstelling de modificaties tegemoet die je aan de RS gaat doen
 

CDK

Forumguru
welkom op het forum Jeroen en veel plezier met de RS, hopelijk kan je daar net zo lang van genieten als van je Passat.

greetz Corné
 

Jee13

Forumguru
Dank je
Skoda is idd geimporteerd uit DE

De passat is zelf omgebouwd met SML, side marker lights