Japanese Power - Kodiaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japanese Power

Donateur
Tot nu toe verbaasd het motortje me best wel. Erg stil en soepel. Voor je het weet rij je stiekum te snel. Bak schakelt boterzacht en de beer stuurt vederlicht. Tot nu toe na alle pretkilometers afgelopen dagen alleen maar tevreden. En de 125 PK zijn voor mij ruim voldoende. Zelfs met vrouwlief en kids achterin is het goed meekomen in het verkeer. De tijd zal het leren hoe de lange termijn ervaring zal zijn. Keep you posted @Bakkertje
 
Laatst bewerkt:

Horkje

Forumguru
Mooi en handig systeem. Is het echt voor een hond of ander dagelijks gebruik?

Heeft het veel invloed op het zicht naar achter?

Mooie bak trouwens sowieso :jaja:
 

Japanese Power

Donateur
Is voor het vele dagelijkse gebruik met losse spulllen achterin de auto. En die wil in liever daar houden in geval van fors remmen of erger.

Een hond hebben we niet @Horkje, 1 kat is wel voldoende, maar daar zou het uitermate geschikt voor zijn. In dat laatste geval kun je ook nog een dwarsstuk kopen waarmee je de kofferbak in 2-en deelt. Half bench en half kofferbak.

Neemt wel wat zicht weg maar niet noemenswaardig om het als storend te ervaren. Heb jarenlang privé in een bestelbus gereden met dubbele cabine. Dan heb je alleen je 2 buitenspiegels tijdens het rijden en ook dat went snel.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik zie het probleem nog steeds niet @Japanese Power
stock-photo-young-beautiful-woman-sitting-in-car-in-the-forest-and-photographing-with-digital-camera-316120535.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan