Introductie van de Kodiaq bij de dealer

dnyvdm

Nieuw lid
Wel drie foto's kunnen maken van een zwarte Kodiaq tijdens de preview afgelopen donderdag

57613-cdd41c6e93019fd805417d075ac03f12.jpg
57612-05dab511767f6ffd52ffb84b71e26cb7.jpg
57611-74c057635c8b001221cf452de7941865.jpg
 

Jpturtle

Forumguru
Morgen 15.00 Maas Nieuwkoop. Ben benieuwd of er al nieuws is over productie en leverdatum :-)
Zou toch al bekend moeten zijn aangezien levering 15 april de indicatie was bij bestellen op 13-1-2017.

Nog één nachtje slapen :-)
 

dj.verhulst

Forumguru
ik heb een uitnodiging gekregen van mijn dealer, zou me verbazen als men ritjes gaat doen, bij alle vorige introducties was het er om heen lopen , je mag erin zitten. een hapje en een drankje en een praatje .
 

De Ridder

Senior Member
ik heb een uitnodiging gekregen van mijn dealer, zou me verbazen als men ritjes gaat doen, bij alle vorige introducties was het er om heen lopen , je mag erin zitten. een hapje en een drankje en een praatje .

Bij de introductie van de Kodiaq bij Auto Muntstad heb ik er toch echt zelf mee gereden. Dus....
 

CDK

Forumguru
ik heb een uitnodiging gekregen van mijn dealer, zou me verbazen als men ritjes gaat doen, bij alle vorige introducties was het er om heen lopen , je mag erin zitten. een hapje en een drankje en een praatje .

Bij de door Pon georganiseerde preview was de mogelijkheid tot rijden. Ze trokken in een karavaan door het land van dealer naar dealer. Echter was het een selecte groep van dealers. Wellicht dat jouw dealer daar niet bij zat en dus zelf iets organiseert??
 

dj.verhulst

Forumguru
toen ik hoofd verkoop sprak zeiden ze dat het niet kon, maar op een later moment natuurlijk wel
ik wil zeker graag rijden, en een mooie test voor mijn blog maken.
 

tha a

Senior Member
volgens mijn dealer kan er vanaf weekend 1 april gereden worden met demo auto's. Week later dan initieel gecommuniceerd.
 
Bovenaan Onderaan