Interesse tot koop van de Kodiaq?!

marang73

Forumguru
Dit zijn de prijzen van de nieuwe KODIAQ.
Ze staan sinds gisteren online, al zie ik dat de link nu in eens niet meer werkt, vreemd.

aanvulling: ik wordt net gebeld door Skoda dat dit niet de juiste prijzen zijn en dat ze per abuis online waren gekomen. Per eind van deze maand moeten ze online zijn.
De man met de regenjas
 

marang73

Forumguru
Kleine aanvulling:

UPDATE: Skoda laat weten dat de prijzen volgende week officieel bekend worden gemaakt. De prijzen zullen beginnen bij 30k, dat is 1.200 Euro meer dan op de site van Skoda stond. Verder legt men de vergelijking met de Superb. De Kodiaq zou dezelfde prijzen krijgen als vergelijkbare Superb´s. De 2.0 TSI zou dan rond de 43k komen, wat weer iets goedkoper is dan de bovenstaande prijzen.
 

CDK

Forumguru
Wel @Corné de Kluijver en staat de juiste motor met prijs erbij of word het geen Kodiaq meer ?????
A L S het een Kodiaq wordt is het de 180pk versie met de DQ500 DSG 7, M A A R......, het vertrouwen in VAG is wel wat minder als dat het geweest is. Fabia van de vrouw lust ook al een aardige borreltje olie helaas, dus als ik er al 1 zou kopen en stage 4 zou tunen dan hou ik m'n hart vast. Zit niet op dat soort narigheid te wachten eigenlijk. Bovendien zegt moeders dat ik spijt krijg als ik cilinders ga inleveren, ben met het werkpaard ook van 8 naar 6 gegaan en daar ben ik psychisch ook nog steeds niet over heen ;) De youngtimers lonken flink naar me op dit moment :jaja:
 

johnboy

Donateur
In Parijs tijdje naar deze staan te kijken, lijkt dan dat hij steeds mooier wordt...maar kopen in deze kleur....denk t niet.
 

Frenk21

Forumguru
A L S het een Kodiaq wordt is het de 180pk versie met de DQ500 DSG 7, M A A R......, het vertrouwen in VAG is wel wat minder als dat het geweest is. Fabia van de vrouw lust ook al een aardige borreltje olie helaas, dus als ik er al 1 zou kopen en stage 4 zou tunen dan hou ik m'n hart vast. Zit niet op dat soort narigheid te wachten eigenlijk. Bovendien zegt moeders dat ik spijt krijg als ik cilinders ga inleveren, ben met het werkpaard ook van 8 naar 6 gegaan en daar ben ik psychisch ook nog steeds niet over heen ;) De youngtimers lonken flink naar me op dit moment :jaja:
Ik heb begrepen dat er later waarschijnlijk ook de 230pk komt.(in D tenminste)
 

marang73

Forumguru
Via Twitter contact gehad met autojournalist van Autovisie. Volgens hem gaat maandag de Skoda fabriek waarschijnlijk de Ned. prijzen goedkeuren en kunnen ze daarna in principe meteen bekend worden gemaakt bij groen licht.
 
Bovenaan Onderaan