Interesse tot koop van de Kodiaq?!

duijt

Forumguru
Geen ervaring helaas, heb nog niet een Kodiaq gezeten... Ik zie in diverse tests dat de ruimte op de derde zitrij wat groter is dan bij de concurrenten. Deze geeft bijvoorbeeld een goed beeld (vanaf 34:38):
.
 

leon-cupra

Forumguru
  • Huh? Style Business heeft standaard een reservewiel (tijdelijk) en daarbij is een variabele bodem te bestellen. Althans bij mij wel :-), maar ja, de achteruitrijcamera was ook te bestellen...
    als je een reservewiel besteld, gaat je laadvloer omhoog. En vervalt eigenlijk de optie variabele bodem. Met een reservewiel offer je dus eigenlijk ruimt op, wat vroeger eigenlijk niet was.
  • Bij de tiguan is dit net hetzelfde.
 

Skodiaq

Forumguru
als je een reservewiel besteld, gaat je laadvloer omhoog. En vervalt eigenlijk de optie variabele bodem. Met een reservewiel offer je dus eigenlijk ruimt op, wat vroeger eigenlijk niet was. Bij de tiguan is dit net hetzelfde.

In mijn geval niet zo erg. Het ging mij vooral om de vlakke laadruimte. En het scheelt weer €180
 

johnboy

Donateur
Overigens, in de configurator staat het reservewiel bij de Style Business er helemaal niet in, zowel niet als standaard of als optie. Wel bij bijv. de ambition...
 

Canon-Eye

Forumguru
Als je laadruimte omhoog gaat, veranderd de cc inhoud ook, toch?
Tenzij de laadvloer c.q. het reservewiel beschouwd worden als "meegevoerde uitrusting" want dan blijft de laadruimte (bruto) gelijk, ook al wordt een deel ervan continu ingenomen door die uitrusting...
 

Skodiaq

Forumguru
ZO. VEEL. ONZEKERHEDEN.

lNMyVfxjfzIJO.gif
 

Roger_Laureys

Nieuw lid
Vorige week de Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190 pk besteld in lava blue kleur. Zetels stof-leder, Columbus navigatie, Blind Spot, adaptieve cruise control, 360° camera met Park assist en trailer assist, verwarmde voorruit, elektrisch wegklapbare trekhaak, elektrische opening koffer, rolgordijnen... Levertijd 8 april. Vandaag ben ik met hem een testrit gaan doen in het Skoda Contact centrum nabij Leuven. Eén uur dolle pret. De verkoper daar dacht dat een levering in juni meer realistisch was. Net op tijd om hem tijdens de zomervakantie met de caravan te testen.
 
Vorige week de Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190 pk besteld in lava blue kleur. Zetels stof-leder, Columbus navigatie, Blind Spot, adaptieve cruise control, 360° camera met Park assist en trailer assist, verwarmde voorruit, elektrisch wegklapbare trekhaak, elektrische opening koffer, rolgordijnen... Levertijd 8 april. Vandaag ben ik met hem een testrit gaan doen in het Skoda Contact centrum nabij Leuven. Eén uur dolle pret. De verkoper daar dacht dat een levering in juni meer realistisch was. Net op tijd om hem tijdens de zomervakantie met de caravan te testen.

Gaaf dat je er al in mocht rijden!! Wellicht kan je jouw bestelling toevoegen aan het Kodiaq Levertijden topic?
 
Ook zwart van de style business staat erop

Ik kies het liefst de Style Business maar ik vind zowel de bekleding als de interieurlijsten van de Ambition een stuk mooier... daardoor ben ik toch aan het twijfelen of ik dan een Ambition Business moet nemen met extra opties ipv een Style Business...
 
Bovenaan Onderaan