Il Fiat Punto logboek!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Vaarwel Punto,:wavecry:

Het waren leuke maandjes, auto reed best goed, maar twee auto's hadden we uiteindelijk niet nodig, heb hem met kleine winst kunnen verkopen, niet slecht dus. Intussen rijd de vrouw erg goed met de lange Skoda, en is dat probleem ook van de baan. Ik ga het gemak in het dorp met deze kleine rakker wel missen, om korte afstandjes te doen was deze auto een echt plezier. Maar goed, twee auto's in onze thuissituatie is onnodig. Vandaar dus maar verkocht.

Addio piccolo Punto:bloemen:
 

EdK

Forumguru
En je houd er een super slanke bestuurster aan over.......:pieker::pardon: en dat is ook wel wat waard....
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ik ben begin Maart nog naar de keuring voor verkoop geweest, doordat de auto eigenlijk toen al verkocht was, door omstandigheden is het pas vorige week tot de verkoop gekomen. Geluk gehad, want begin Maart was er nog niet zo'n ophef over het Corona virus.

@EdK

Ik houd van rondere vormen, zoals die van men S2, remember ;)

@laagvlieger

Haha was jij dat? Nog eens mijn excuses voor mijn belachelijke reactie toen, als ik dat teruglees...:bloos: schaam me er nog voor. Mss wel een ideetje ja, zal het eens voorleggen aan de vrouw:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan