Il Fiat Punto logboek!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Bij deze ook maar een topicje aangemaakt voor onze Punto van 2009, de auto bevalt tot nu toe prima, schakelt leuk, stuurt waanzinnig goed en kort ( zeker als je de Stadsfunctie inschakelt ) en is zat vlot in stadsverkeer. Minpuntjes zijn op hogere snelheid veel windgeruis, en kan soms hobbelig rijden dankzij de korte wielbasis. We hebben er toch al 50 km met gereden, wel al één probleempje ondervonden ( kom ik zodra op terug )

Enkele toekomstige aanpassingen:

-Velgjes, dit worden zwarte en liefst 16 of 17 inch.
-Interieur verlichting converteren naar LED.
-Android radio, is al onderweg, deze ga ik zelf proberen inbouwen.
- Kleine dingetjes die het interieur verder opleuken.

20200112_155731-2016x1512.jpg
 

JeSko

Forumguru
Dus het probleempje, ik krijg een melding van een defecte lamp, maar nergens is er ook effectief een lamp defect. Iemand hier ervaring mee? Zal wellicht lastiger zijn om hier het antwoord te vinden :D maar niet geschoten is altijd....

20200115_172353-2016x1512.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
volgende lichten kunnen het zijn:
– remlichten
– mistachterlichten
– richtingaanwijzers
– kentekenplaatverlichting
– dagverlichting (d.r.l.) (voor bepaalde uit-voeringen/markten)

misschien niet allemaal getest?? vb de remlichten???
 

brepus13

Forumguru
Heb hetzelfde gehad met een fiat 500. Het schijnt vaker voor te komen bij de 500 en Punto. Ik heb alle lampen in ieder geval vervangen. Hielp niks. Je kan nog alle massa verbindingen controleren, hier zit waarschijnlijk het probleem ergens.... ik heb het opgegeven en heb die auto uiteindelijk zo weggedaan. Er staan vele verhalen over dit storingslampje op internet in ieder geval!

bij uitlezen gaf hij altijd linksvoor aan volgens mij maar dit klopte zeker niet. Ik had echter geen zin meer om er nog meer energie in te steken.

edit:

In België is een jaar garantie toch standaard? Snel wegbrengen die auto :-)
 

JeSko

Forumguru
@Desperado

Inderdaad op een Fiat forum zijn er nog mensen die dit melden, zou een kwaaltje zijn. We kijken het nog even aan, en anders is het een bezoekje aan de garage.
 

JeSko

Forumguru
@brepus13

Bizar zeg, moet ik eens navragen, mijn vrouw was bij de oplevering en ze zegt me dat dat lampje toen ook al brande... Mss idd een kwaal die er maar bij genomen word.. klopt ja maar zo'n garantie is klote wanneer de verkoper in Brussel zit :D kan ik voor zoiets onozel nog 50 km rijden :thumbsdown:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan