Il Fiat Punto logboek!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@brepus13

Klopt, zou eigenlijk onder garantie moeten gebeuren, maar ik twijfel of dat er onder valt, denk dat enkel de motor, transmissie en andere bewegende delen onder die garantie vallen. Klote aan heel de zaak is ook dat de auto van erg ver komt.
 

leon-cupra

Forumguru
Is nog gewoon garantie. Wagen doet niet hetgeen jij verwacht. Als het geen lampje is dat stuk is, is het in principe een "mankement".
Wel niet te lang wachten met het te melden, na zes maanden dien jij te bewijzen dat het mankement aanwezig was op het moment van aankoop. Eerste 6 maanden hoef je niets te bewijzen.
 

JeSko

Forumguru
De radio zit bijna in de Punto, echter loop ik tegen een probleem aan met de antenne voor het radio signaal. Deze past namelijk niet in de aansluiting van de radio, in de radio lijkt namelijk niet echt wat te zitten waar ik het pinnetje in krijg, plus het feit dat het plastic omhulsel van de antenne van de auto te breed is om überhaupt in het gat van de radio te passen.

20200123_162750.jpg 20200123_161238-1512x2016.jpg 20200123_161247-1512x2016.jpg 20200123_162515-1512x2016.jpg
 

JeSko

Forumguru
Sinds de nieuwe radio erin zit, geen idee of het er wat met te maken heeft, is de melding van de kapotte lamp gewoon weg. :arghh: 20200126_123709-2016x1512.jpg
 

VAG-man

Forumguru
mijn vrouw was bij de oplevering en ze zegt me dat dat lampje toen ook al brande...

Waarom niks gezegd tegen de verkoper? Nou ja ik wil niet stoken in een goed huwelijk.

Zijn alle lampjes wel origineel en zitten er geen aftermarkt ledlampen in, die ook storing kunnen geven terwijl ze het wel doen?
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Neen alles brand net zoals van in het begin.

@VAG-man

Geen idee, vrouwen zijn doorgaans niet zo snel of fel met reageren neem ik aan, ze was al lang blij dat ze een auto'ke voor haarzelf heeft. Maar alle lampen werken, zoals ze dat van in den beginne al deden, en de melding is nu ook weg, raar maar op deze manier is het wel opgelost :D
 

EdK

Forumguru
DUS als lampie weer begint te branden, gewoon bij ALI weer zo'n radio kopen en inbouwen en t is weer weg die melding....:D

Heb je de accu los gehad met inbouwen ??
 

EdK

Forumguru
Tsja ik weet het niet hoor, als zij happy is dan heeft ze de creditcard !
En of IK daar nu happy van word ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan