Cordoba
Forumguru
@Corné de Kluijver Dat heb ik over het hoofd gezien
.

Ook claimt Oponeo dat de banden die zij leveren nooit ouder dan 3 jaar zijn (fabricage datum is te checken op de inscriptie op de band)
dan mag je wel goed opletten hier in NL, is namelijk bij mijn weten nog steeds niet wettelijk geregeld, hier kunnen ze je zelfs banden van 8 jaar oud aansmeren, 3 tot 4 maanden zal niet meevallen om die te vinden hoor!!Max 3 jaar oud?
Ik zou geen banden willen die meer dan een maand of 3 / 4 oud zijn.
Overigens beweren ze wel de goedkoopste online aanbieder te zijn, maar ja €7,- / band goedkoper is ook goedkoper natuurlijk....![]()
Dat is ook de enige die ik heb gevonden, maar niet meer van toepassing omdat de voorwaarden veranderd zouden zijn en ze nu hier ingeschreven zijn en een NL rekening en BTW nr hebben etc. Ben ook even aan het spitten geweestHet is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar als ik dit onderstaande zie word ik er niet vrolijker van.!!
Let op!
Door dubbele wisselkoersen EUR –> Poolse zloty -> EUR zijn de daadwerkelijke prijzen ongeveer 5% hoger!
Niet tevreden of zijn de banden niet goed? Terug sturen kan altijd bij online inkopen – OPONEO rekent boete van 15euro per band….
Bijschuren........
Is toch iets wat ikwel eens wil zien....
dan mag je wel goed opletten hier in NL, is namelijk bij mijn weten nog steeds niet wettelijk geregeld, hier kunnen ze je zelfs banden van 8 jaar oud aansmeren, 3 tot 4 maanden zal niet meevallen om die te vinden hoor!!
(...) Overigens opvallend: domein is Nederlands, telefoonnummer is Nederlands/Amsterdams (doorgeschakeld naar Polen??), maar inschrijving bij KvK is in Polen, dus lijkt me absoluut geen NL-bedrijf en betaalt dus ook geen belasting in NL (tenzij ze ook een inschrijving in NL bij een KvK hebben, maar die niet op de website is vermeld).
(...)
Ik zou voor de Pilot Super Sport gaan, dat is echt de meest fantastische autoband waar ik tot nu toe mee gereden heb!! (en ik heb geen aandelen MichelinWat is de perfecte zomerband onder een octavia 3 een Michelin pilot sport 3 of wat is jullie mening en ervaring.
Hallo Corné,Hallo allemaal,
In het kader hoe help ik de Nederlandse economie om zeep en hou ik zelf wat centen in mijn knip.....
Heeft iemand van jullie misschien goede of slechte ervaringen met het Poolse Oponeo?
http://www.oponeo.nl/over-ons
Ze bieden tegen zeer scherpe prijzen banden aan van goede en minder goede merken, ik ben even aan het zoeken geweest, maar volgens mij zijn ze niet goedkoper te vinden, op een setje Michelin van mijn keuze scheelt het afhankelijk van de andere aanbieders tussen de 120 en 200,- per set van 4!!!! daarbij is verzending gratis, indien gewenst is er met Paypal te betalen, daar kan je geen buil aan vallen lijkt me, want als ik me niet vergis betaalt Paypal je aankoopbedrag terug in het geval er niet geleverd wordt.
Ook claimt Oponeo dat de banden die zij leveren nooit ouder dan 3 jaar zijn (fabricage datum is te checken op de inscriptie op de band)
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
Alvast bedankt! Greetz Corné