Een Pools bedrijf verwijten dat ze voor hun eigen export-vervoer gebruik maken van Poolse chauffeurs? Kom nou...
Allereerst heb ik het niet over Poolse chauffeurs gehad: een Oost-Europese chauffeur kan evengoed een Roemeen of Bulgaar zijn. Daarnaast is het niet zozeer een verwijt naar het bedrijf, maar is het meer voor Corné bedoeld om ook even na te denken. Je weet wat het beroep van Corné is? Overigens opvallend: domein is Nederlands, telefoonnummer is Nederlands/Amsterdams (doorgeschakeld naar Polen??), maar inschrijving bij KvK is in Polen, dus lijkt me absoluut geen NL-bedrijf en betaalt dus ook geen belasting in NL (tenzij ze ook een inschrijving in NL bij een KvK hebben, maar die niet op de website is vermeld).
@
hpolie ze hebben er ook gewoon bekende merken als Continental, Bridgestone, Michelin, Fulda, Goodyear en Uniroyal om er maar een paar te noemen.
Edit: mijn opmerking slaat op deze tekst van je Henk:
En wat de merken betreft die daar dan vandaan komen zegt mij al helemaal niets over de kwaliteit.
Wat betreft afgekeurde banden e.d. deel ik je mening, zie mijn eerdere post hier in het topic, hoewel het prijsverschil klein genoeg is dat het ook gewoon normale goede banden kunnen zijn.
Gert.