Hoeveel kilometers heeft jullie Fabia gelopen

EdK

Forumguru
Mijn moto is uit 96! Dus zal dat niet hebben..
Mijn voormalige R1100RT was ook rond jouw bouwjaar maar had het wel degelijk !
Maar als je nog een staalkabeltje hebt lopen naar de teller dan heb je wel gelijk !
 

nemo

Senior Member
Mijn voormalige R1100RT was ook rond jouw bouwjaar maar had het wel degelijk !
Maar als je nog een staalkabeltje hebt lopen naar de teller dan heb je wel gelijk !

Geen idee! Hou me zo min mogelijk met de techniek bezig :uitlachen:
 

EdK

Forumguru
Het SZR'etje heeft géén systemen zoals dat hoor. Lekker simpel en eenvoudig!

was vandaag wat motorbladen aan het opruimen ( kliko )
en dan zit je automatisch toch weer te bladeren.
Maar kwam er snel achter dat ik eruit begin te raken met al die type motoren van vandaag de dag !
Dus wordt nu echt tijd dat zodra het been weer alles doet wat ie moet doen dat we weer eens naar de dealer rijden in de Skoda !
En dan toch maar eens voor die F800St gaan kijken, maar ben bang dat t toch pas eind September gaat worden. :mad:
 

Gieliovd

Forumguru
Excuses voor offtopic.

Ja, die nieuwe F800 is een leuke motor! Vooral het blokje vond ik wel fascinerend. Een parallel twin die als een ééncilinder functioneert.

Zal ongetwijfeld een stuk beter presteren dan bijvoorbeeld een Yamaha 800 éénpitter.

Van de week maar eens een stukje gaan rijden op een BWM R1200GS. Mijn eerste rit sinds dik 12 maanden.

Enne, sterkte dan maar! Ik wist niet dat je in de lappenmand zat.

Ik kan geen eens meer motortypes bedenken! Ik ben ZO uitgeput.
 

EdK

Forumguru
Excuses voor offtopic.

Ja, die nieuwe F800 is een leuke motor! Vooral het blokje vond ik wel fascinerend. Een parallel twin die als een ééncilinder functioneert.

Zal ongetwijfeld een stuk beter presteren dan bijvoorbeeld een Yamaha 800 éénpitter.

Van de week maar eens een stukje gaan rijden op een BWM GS1200R. Mijn eerste rit sinds dik 12 maanden.

Enne, sterkte dan maar! Ik wist niet dat je in de lappenmand zat.
:ot:ehh je bedoeld de R1200GS denk ik zomaar ?
Man daar rij je echt na de eerste bocht meteen mee weg !
Dat is zo'n fantastich blok met al het gewicht onderin dat als je rijd dan lijkt het of je een 600 cc motortje rijd !

En het leuke van dat F800 blokkie is , dat het schijnt het geluid te hebben van de boxer fietsen ! :tongue:
En een Beld aandrijving dus net als de cardan weinig onderhoud eraan
Nu is het alleen een kwestie van vlug revalideren en misschien dit jaar en anders volgend jaar weer lekker op de motor naar het werk
Maw smorgens een half uur langer in me bed blijven liggen , mmmm :D

Wel ik zal nu niet verder meer off topic raken hier, maar tja als je eenmaal over motorfietsen begind heb je nog meer tijd nodig dan je nodig hebt met Skoda's ! :tongue:
 
Integendeel

Waarom? Niet tevreden meer over de Fabia

Integendeel, we waren er zeer enthousiast over. We hebben na 27000 km en 10 maanden geen enkel probleem ervaren. Hij had echter maar één nadeel, hij was achteraf toch te klein :mad: voor ons. En dus zijn we terug bij de Ford Focus.
 
Ik sta inmiddels (na de vakantie met caravan) op 340.000 km.
Hij doet het nog fantastisch.
Voorlopig gaat hij nog niet weg!

Groet,

Kippetje
(Gertjan)
 
D

Deleted member 2717

Om maar even met het topic te bemoeien :)

Mijn Fabia tje heeft 165.000 op de teller staan. Toen ik hem nam vorrg jaar augustus had die 70.000 op de teller staan ;)
 

NielsW

Lid
Ruim 167.000 nu op de teller en op de lijst om terug te gaan naar de dealer als de GL binnen is :).
 

River_Styx

Nieuw lid
Mijn trouwe wagen heeft nu reeds een dikke 176.000 op de teller staan.

Skoda Fabia Combi Elegance 1.4 16v 74kW/101PK met LPG G3 installatie (Corrida Red)

Heb hem nu 2 jaar en alleen een paar remschijven hoeven te vervangen...
 
Bovenaan Onderaan