Hoeveel kilometers heeft jullie Fabia gelopen

D

Deleted member 1943

vannochtend heeft de mijne de 195 000 gepasseerd :smirk:
 

cvegreen

Forumguru
Bij mij lopen de kilometers een pak minder hard op hoor . Mijn fabia is van 2005 en heeft er nu ongeveer 26000 km op zitten , Ik rij ook amper 10 km per dag met mijn wondertje . Daar gaan we weer komen over het fietsen denk ik , het antwoord is no way . Misschien als het windstil is en zalig warm weer, dan zal ik er misschien eens over nadenken om mijn fiets ter hand te nemen , maar dat zal heel schaars zijn .
 

stenebeekie

Nieuw lid
Hoi Stenebeekie,

Zou er iemand zijn (in nederland) met een hogere stand?

Geeft maar weer aan wat een Top auto een fabia SDI is hè. Super!!!
gertjan alleen bij km stand 320.000 is de versnellings bak vervangen door helemooie van een seat met 1.800 km en de ruitenwisser achter is kapot en het motor van het linker raam is kapot voor de rest top auto :rockon:
 

Ronbe

Senior Member
Mijn Fabia heeft nu 18.500 km gelopen. Ik heb hem nu bijna 3 maanden. Dit weekend heeft hij zijn zomerbanden met de lichtmetalen velgen erop gekregen. Ziet er super uit !!
Ik heb gelijk wat foto's gemaakt. Je kunt de foto's terug vinden in mijn albums op dit forum.
Er staan foto's van zowel mijn eerste als mijn tweede Fabia op.
 
D

Deleted member 1943

Mijlpaal

Hoi hoi

ik heb vorige week een mijlpaal met me faab gehaald zie de foto's!!
Afb048.jpg
 

joergarms

Senior Member
59500km.
Vanaf 1 augustus komen daar een flink aantal km's bij, dan gaan we naar de Franse zuidkust en daarna door naar Franse alpen, dus zo'n 4000 km denk dat we dan afleggen.
 

webber

Lid
De mijne staat nu op bijna 99.000 en nog geen verkeerde klap gegeven. Rij op lpg. Altijd starten en lopen. Ben er zeer tevreden over.
 
180.070

Vanochtend toen ik instapte zag ik 180.008 op de teller.
Ik was vanplan bij 180.000 een foto te maken, maar was helaas 8 km te laat .. :(

Nu heeft'ie 180.070 erop staan.

Het is een Fabia Combi 1.4 16v op LPG van 01-06-2006. Ik rij ca 57.000 per jaar.
 
Bovenaan Onderaan