Hoe ouder hoe gekker

leon-cupra

Forumguru
Menno, zijn ook veel handelaars die voor jou op zoek gaan. Zijn meestal bedrijven die 95% van hun wagens ook importeren. Wenslijstje opgeven, zij zoeken en importeren de wagen. Natuurlijk doen ze dat wel niet gratis en nemen ze dan marge op de wagen. Ook handig om de Up! dan bij in te ruilen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Verrassende ontknoping weer. Echtgenote rijdt al een tijd de Up (ik kan/mag nog niet) en ik ging er van uit dat het handbakken geen issue meer is. Gaat ook prima, maar wat haar betreft moet een volgende wel een automaat worden en geen "heet" gebakje. Dus dan kom ik toch op een compromis in de vorm van een 1.5 tsi met DSG. Scala bv, alleen al vanwege de stoelen. Geen haast though, nog een tijdje lekker karten met het Uppie. Dan ben ik ook wel uitgeraasd en toe aan iets rustigers denk ik.
 

ertromp

Forumguru
Wat voor een pillen slik je nog??? ;) :ROFLMAO: Het schiet eerst alle kanten uit met een mogelijke keuze maar aan het eind van het verhaal grijpt hoofdzuster mevr Rosinfield toch maar in.
 

leon-cupra

Forumguru
Oei, niet eerst jouw plannen laten goedkeuren daar mvr Rosinfield … niet slim :deuk:

Ach, voor elk probleem is er een oplossing. Zoek je toch een “heet gebak” met automaat. :arghh:
Meest voor de hand liggende oplossing: koop jouw polo GTI terug. Iedereen tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Rosinfield

† In Memoriam
Oei, niet eerst jouw plannen laten goedkeuren daar mvr Rosinfield … niet slim :deuk:

Ach, voor elk probleem is er een oplossing. Zoek je toch een “heet gebak” met automaat. :arghh:
Meest voor de hand liggende oplossing: koop jouw polo GTI terug. Iedereen tevreden.
Ja zo werkt het hier. En terecht, anders hadden we het geen 45+ jaar volgehouden samen ;)
Wat pillen betreft, nog steeds prednison. Maandag naar neuroloog en dan hopelijk afbouwen. Gaat wel een stuk beter, maar snel vermoeid en li oog nog steeds een probleem al wordt ook dat langzaam maar zeker beter.
 

leon-cupra

Forumguru
Het is idd een hele prestatie om +45 j samen te zijn … sterke vrouw heb jij :D:D;)

Kwam vandaan nog eentje tegen in de lijn van de scala. Toch iets minder “saai” dan zo een Scala : MB A-klasse. Een A200. Mooi vermogen, enorm goede automaat, sportief dashboard ….
IMG_2930.jpeg
 

JeSko

Forumguru
Renault maakt steengoede blokken, dus daar zie ik geen probleem. Probleem is dat Menno bij die A classe ook een wandelstok krijgt, daarmee word die in één klap 10 jaar ouder, wat een zielloos oud lullenbakkie.

Dan is een Scala veel frisser, mooier, en wellicht goedkoper.
 
Bovenaan Onderaan