Hoe ouder hoe gekker

EdK

Forumguru
Menno is dit niet iets voor je ??
Diesel zonder sjoemel software
500CC , je hebt meer ruimte dan in de UP , en ja hij moet wel wat verlaagd worden.... :pieker:
:dankje::dankje:
 

leon-cupra

Forumguru
Renault maakt steengoede blokken, dus daar zie ik geen probleem. Probleem is dat Menno bij die A classe ook een wandelstok krijgt, daarmee word die in één klap 10 jaar ouder, wat een zielloos oud lullenbakkie.

Dan is een Scala veel frisser, mooier, en wellicht goedkoper.
Zonneslag gehad? Alhoewel … laatste weken hier in BE geen zon gezien. :shutup:

Idd, ouwelullenbak zo een A-klasse.
IMG_2932.jpeg IMG_2931.jpeg

Zou mij idd direct terug 20 voelen in zo een Scala :deuk: (los van het feit dat het op zijn eigen uiteraard wel een mooie bak is, maar in vergelijking met een A-klasse … neen sorry)
IMG_2934.jpeg IMG_2933.jpeg
 

JeSko

Forumguru
Ja ietwat sportpakket mag er wel op vind ik ook, maar dat geld voor elk model, sportpakket of niet maakt gewoon een wereld van verschil, vaak gaat dat dan ook hand in hand met een mooier interieur, led koplampen vs gewone, 18-19 inch vs 16 inch etc etc.
 

hemi24

Forumguru
Zo’n “sportieve” A wil je in NL niet in gezien worden, tenzij je van Noord-Afrikaanse afkomst bent…
 

Eltjo

Forumguru
Ik dacht dat een 130 een Skoda was.... 1691087077009.jpeg

Heb de gewone 4 deurs 130 nog een stuk gereden toen ik 20 was, het duurde eeuwig om op de 100 km /u te komen.
 

EdK

Forumguru
Ach toen was er ook nog genoeg ruimte om op snelheid te komen.
Heden ten dagen ben je er eerder maar sta je alweer 3 keer stil in de tijd dat jij nodig had om de 100 te halen... :pieker:
 
Bovenaan Onderaan