Hoe ouder hoe gekker

Cordoba

Forumguru
Kun je dat in de Up niet via de media unit instellen? In mijn Fabia kan dat in elk geval wel, ik geloof dat het anti-carjack heet, andere optie die ik gewoon kan veranderen: bij openen via AB: óf 1 keer drukken alles open, óf 1e keer drukken alleen bestuurdersdeur open, 2e keer drukken om de andere deuren te openen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Sterker, het is nog erger. Dat Garmin apparaatje werkte nog best aardig. Nu is maps&more een vw aangelegenheid en moet je je telefoon gebruiken . Navigatie via m&m is een aanfluiting.
Maar ik mis nu eigenlijk niets. Navigeer prima met Google maps of waze
 

Okki

Donateur
waardoor de gehele 2e hands markt ook op zijn kop licht

Mijn vorige auto, die ik in 2016 heb ingeruild is vorige week bij mij in de buurt verkocht voor € 1.000 meer (vraagprijs) dan dat ik er in 2016 voor heb terug gekregen!

Zat vanmiddag naar een Kamiq automaat te kijken met ca. 10.000 km erop: vraagprijs € 39.000 !
 

Rosinfield

† In Memoriam
Om een nieuwe samen te stellen, moet je wel erg je best doen om aan dat bedrag te komen. Maar dan heb je geen MC, maar een business. En moet je mogelijk een jaartje wachten
 

Rosinfield

† In Memoriam
Op Gaspedaal vind ik toch nog wel wat Upjes met automaat. Verkoopprijs in dezelfde orde van grootte. Maar goed dat wij hem 2 jaar geleden hebben aangeschaft. Scheelt een smak
 

Rosinfield

† In Memoriam
Volg dus onze ingeruilde auto's en wat ik opmerkelijk vind, is dat ik bij van den Brug (alle 3 vestigingen) maar liefst 10 Polo's GTI zie aangeboden
 

Rosinfield

† In Memoriam
Vandaag even een behoorlijke rit. Meer zijwind gevoeligheid viel me wel op, al valt het op zich nog best mee voor zo'n lichtgewicht.
Verder wilde ik volslagen onnadenkend een scherpe bocht in oprit naar de snelweg, met niemand voor me, net zo nemen als ik dan wel eens met de Polo deed. Dat vond zij niet leuk en protesteerde met het kontje.
Tenslotte viel me op dat zij vanuit stilstand als je de koppeling iets laat opkomen, zonder gas te geven, vanzelf begint te rollen. Dacht dat dit voor de tuning niet zo was, maar weet het niet zeker.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Bij nader inzien denk ik eigenlijk dat het een esp correctie was op onderstuur. Zal ook wel enigszins prematuur zijn. Kan trouwens niet worden uitgeschakeld
 

CharlesTucker

Forumguru
Verbazingwekkend hoe ruim die autootjes nog zijn ja. Zelf ook meegemaakt met de Citigo, weliswaar geen hond maar bagage voor mevr Tucker voor een week of 3, voor mijzelf een paar dagen. Geen enkel probleem, je hoefde er echt geen tetris wizard voor te zijn.
Fijne vakantie!
 
Bovenaan Onderaan