Hoe ouder hoe gekker

Rosinfield

† In Memoriam
Heerlijk weekje in de Eifel. Enorme mazzel met het weer. 85 km gewandeld en lekker gereden met het Upje. Op de Autobahn niet te gek gemaakt, geloof wel dat hij tegen de 200 haalt. Maar met 140/150 rijdt hij ook geweldig. Voelt best volwassen en solide voor wat het is.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja @EdK het is weer eens zover. Bespaar je de moeite me met eerdere uitspraken te confronteren. Na rijp beraad, her en der lezen en communiceren, toch besloten voor een schroefsetje te gaan. Waarom? De looks interesseren me nauwelijks en de wegligging is ok, maar niet top. En dat wil ik wel. Daarom ook voor het topmerk gegaan, KW. Streetcomfort is geen optie en V1 dan de enige mogelijkheid voor de Up. Is alleen in hoogte verstelbaar. Demping is vanaf fabriek ingesteld op zo gunstig mogelijke balans van comfort en sportiviteit. Ga hem ook zeker niet extreem laag laten instellen. 11/11 gaat het gebeuren bij Stroeve in Hardenberg (meer dan 2 x zo kort rijden als Breda)
 

Tees

Donateur
Heerlijk, ik ben blij dat ik kinderen heb en weer Sint Maarten mag vieren (in t stadsie waarvan de goede man schutspatroon is)
 

Rosinfield

† In Memoriam
En als we dan toch bezig zijn, toch ook nog maar een uitlaatje. Ik ging er van uit dat de keuze alleen resonated of non resonated was. Resp mij te weinig afwijkend van OEM en te luid. Naar mij nu blijkt, is er ook nog een tussenvorm, de zgn road +. Iets luider dan OEM, maar toch nog beschaafd. Die wordt het dus
 
Bovenaan Onderaan