Hoe ouder hoe gekker

leon-cupra

Forumguru
Zag wel dat de wegenwerken netjes waren aangeduid, dat ging je niet met het originele systeem gezien hebben. Vind de lay-out van waze ik niet echt “waaaww”.
Voor de volgende wagen toch eerder terug voor een origineel systeem gaan (heb navi ook niet zo heel veel nodig).
 

EdK

Forumguru
Waze tijdje terug eens geinstalleerd , de dag erna was het er weer af !!
Wat een kinderlijke layout en veel te druk !
Nee geef mij maar Flitsmeister, simpel en doeltreffend en werkt ook nog eens in Belgie en duitsland, dus ideaal ook zakelijk waar ik het hoofdzakelijk gebruik...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Voor elk wat wils dus. Ik wissel het een beetje af. Bij navigatie let ik eigenlijk in het geheel niet op de kaartweergave. Ik volg gewoon dat kleine rechthoekje met de pijltjes en afstanden. Deed ik ook met de Polo, gewoon de maxidot volgen. Stem mag van mij ook uit. Less is more!
 

Eltjo

Forumguru
Al jaren maakt TT (een van de) beste kaarten en de losse units kwamen ook altijd goed uit testen.
Nu gebruik ik op Android de app. Ook in Marokko zonder aanvullende internet info was dit prima, zelfs een stukje onverhard gereden. Niet omdat de route zo ging maar omdat ik op de kaart zag dat dat kon.

TT verkocht geen lifetime maps achteraf op mijn TT en zette mij via mail aan mijn eerste TT via MP te verkopen en dezelfde met lifetime nieuw te kopen. Toen verkocht ik de mijne maar kocht een oude terug terug die ik voor € 0 van nieuwe kaarten voorzag. Soms hadden die een nieuwere versie dan op de TT site.
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
De mogelijkheden van aanpassing mbv VCDS bleken helaas beperkt. Vaak alleen mogelijk voor blue motion modellen, waarom mag Joost weten. Anyway, het belangrijkste werkte wel: op 0 zetten van die rotherrie in het interieur. Ineens een oase van rust. Verder tear wiping en door lock ingesteld.
Weer even getankt voor de reis naar Nuenen morgen, 1 op 21,4. Vooralsnog nog een stukje zuiniger dan onze vorige Up met 60 pk.
Spritmonitor-waarde is pas na een aantal tankbeurten te zien dacht ik?
 

Tees

Donateur
Dacht dat dat na de 2e keer vol tanken komt. De eerste keer is tenslotte nog nietszeggend, want dan weet ie je beginpunt niet.
 

Kanerr

Forumguru
Das heel zuinig. Dat is zowat mijn Citigo en de Panda van mijn vriendin komt bij lange na niet in de buurt.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Onze oude up 60 pk ook niet. Net van Friesland naar Nuenen 1 op 24 op de BC. Kijken of er wat verandert na de tuning
 

Rosinfield

† In Memoriam
zie geen verschil, maar dat moet je ook over langere tijd zien uiteraard. Vind het toch wel een heel lekker motortje. Nu helemaal ;)
Had deze motor ook in mijn laatste Fabia en die ook gechipt. Maar bij deze voel je het meer, door het lage gewicht.
Vorige keer langs de Dommel tot aan Eindhoven gefietst. Nu de andere kant op gewandeld (had de hond mee), naar Geldrop. Mooie omgeving en prachtig weer vandaag
 

Rosinfield

† In Memoriam
De Polo en de oude Up staan te koop in Heerenveen. Voor die Up vragen ze maar liefst €2300 meer dan waarvoor wij hem ruim 2 jaar geleden kochten. Heeft ongetwijfeld re maken met de zeldzaamheid van een automaat.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja maar een automaat voor deze auto is nauwelijks te vinden en toch gewild. Dat maakt dat ze er 2300 meer voor kunnen vragen dan wij er 2 jaar geleden voor hebben betaald. De Polo staat voor een paar duizend minder te koop dan wat wij hebben betaald. Dat is wat je kunt verwachten. Of ze het ook krijgen voor die Up, is natuurlijk de vraag. Maar ze proberen het gewoon,
wetende dat er wel mensen op zoek zijn naar zo'n zeldzaam geval (met automaat)
 

EdK

Forumguru
Maar goed hoeveel lakschade zat / zit er nog aan de polo ?
Als ze hem zo op de markt zetten dan zakt de prijs wel degelijk...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja dat zal ongetwijfeld. Ben benieuwd. Wie weet is er een liefhebber die de tuning en Milltek wel ziet zitten en dan kan het snel gaan. De Fabia destijds heeft er heel lang opgestaan en is diverse keren verlaagd in prijs. Vind het altijd wel leuk om te volgen
 

EdK

Forumguru
Vind het altijd wel leuk om te volgen
Ja zonder meer, helaas was me Yeti niet te volgen !
Heeft nooit op de site gestaan... en meen een 2 of 3 weken erna zag ik de nieuwe eigenaren er al mee rijden.
Heb ze op bepaald moment nog gesproken en ze één en ander uitgelgd mbt updaten van het Zenec kaart materiaal.
En bleek dat de dealer de USB stick niet meegeleverd had !
Dus dealer gebeld dat ze die toch echt moesten leveren ( nieuwe eigenaar was ook al langsgegaan ) omdat ze daarmee de NAvi kaarten konden updaten.
En ja hoor, was één van de verkopers die dacht van dat is wel handig om me muziek op te slaan.....
 
Bovenaan Onderaan