Hoe ouder hoe gekker

Henrik

Forumguru
Daar lijkt het qua tekst wel op doordat je de "flitsfoto kunt opvragen". Je krijgt echter de melding dat die er niet is als je geen overtreding hebt begaan.
Effectief komt het er op neer dat je zo een manier hebt om te controleren of je een bekeuring hebt gereden, of niet.
Daar zal vast een kleine vertraging in zitten, maar ik denk dat jij er gevoeglijk van uit mag gaan dat je geen bekeuring krijgt als die nu nog niet zichtbaar is via deze link.
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat de foto er niet is, bewijst nog niet onmiddellijk dat er ook geen overtreding is geregistreerd. Het kan immers ook komen doordat een wel geregistreerde overtreding gewoon (nog) niet in het systeem is verwerkt. Een gemiddelde doorlooptijd is tenslotte ook maar een gemiddelde en geen absolute maatstaf voor elke individuele transactie.
Met andere woorden: de onzekerheid blijft nog wel even.
 

Rosinfield

† In Memoriam
ja, dat snap ik. Het ging me er nu even om of je daar uberhaupt wel iets te zien krijgt zonder een boete in de bus te hebben gehad. Omdat een kennis dat zei, dat je het beschikkingsnummer moet invullen.
 

JeSko

Forumguru
Ach no worries @Rosinfield , wat komt dat komt, en als ze thuis boos zijn om zo'n boete zeg je dat missen menselijk is, het is niet zo dat je aan dubbele toegestane snelheid geflitst bent, iedereen gokt wel eens fout aan zo'n verkeerslicht.
 

EdK

Forumguru
Wat niet is kan nog komen..........
Ook daar hebben ze een achterstand vanwege personeels tekorten......:nailbiting::nailbiting:

:D
 

EdK

Forumguru
En daar staat nu met grote letters dat ROSINFIELD geen bekeuring krijgt toegestuurd ?? :D:D
 

Rosinfield

† In Memoriam
daar staat dat er geen boete is die door mij hoeft te worden voldaan; als je inlogt met je DigiD, zie je hopelijk hetzelfde
 

Rosinfield

† In Memoriam
Als ik zo hier her en der die horror verhalen lees over levertijden, prijs ik me gelukkig dat ik niet voor een nieuwe auto ben gegaan. Ook als je de prijzen ziet. Een Polo 1.0 DSG met zoveel mogelijk dezelfde opties als mijn GTI, kost ruimschoots meer dan ik destijds betaalde voor mijn GTI met 23000 km. Eigenlijk wel helemaal tevreden met mijn auto. Kon er destijds binnen een week mee rijden, nagenoeg alle opties, weinig kilometers. En wat ik ook belangrijk vind, geen OPF (scheelt erg in geluid) en nog hier en daar wat echte knoppen aanwezig.
 

CharlesTucker

Forumguru
Snap ik, ik ben ook blij met de O3FL, doet het prima, op tijd geleverd, nog lekker wat fysieke knoppen, kinderziektes eruit. Ik ga over een jaar of 3, 4 wel weer eens kijken naar een O4FL (tenzij de prijzen in het huidige tempo blijven doorstijgen, ik vond m'n O3 eigenlijk al vrij prijzig, en dat wordt er niet beter op).
 

leon-cupra

Forumguru
Levertermijnen is niets. Dat geraakt wel opgelost maar de steeds enorm stijgende prijzen. :nono:
Regelmatig kijk ik wel eens naar iets anders. Als ik zie wat mijn M2 gekost heeft en wat een tweedehandse andere wagen nu kost , dan moet je voor meer geld het met veel minder stellen.
 

leon-cupra

Forumguru
Maar dat gaat ooit wel eens opgelost geraken. Stijgende prijzen, dalen meestal niet meer. Daar doel ik eerder op.

en ook , moet je een jaar wachten. Meestal ga je wel inruilen bij de dealer. Je overname is toch wel meestal gegarandeerd. Je loopt daar niet echt een financieel risico.
 

leon-cupra

Forumguru
Idd. Een jaar wachten is gekjes. Mijn vader heeft jaren geleden ook eens meer dan een jaar moeten wachten op zijn Benz. Was de eerste reeks met de ronde lichten. Was toen zo populair dat de levertermijnen enorm opliepen.

Daarmee .. okkazie kopen. Vandaag kopen en binnen een paar dagen rijden :jaja:
 
Bovenaan Onderaan