Hoe ouder hoe gekker

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye meer dan 87.000 zoekertjes In Be op AutoScout24. Lijkt mij voldoende om toch nog iets leuks te vinden tegen een treffelijke prijs. ;)
Maar ook daar zijn de prijzen aan het stijgen door de leverproblemen bij de nieuwe wagens :nono:

5A3F429C-5FDB-41B2-B3E2-3E9FBA4BA6F1.jpeg
 

EdK

Forumguru
Ook als je de prijzen ziet. Een Polo 1.0 DSG met zoveel mogelijk dezelfde opties als mijn GTI, kost ruimschoots meer dan ik destijds betaalde voor mijn GTI met 23000 km.
Jij begin erover hier, toevallig zat ik gister even de nieuwe Polo samen te stellen.
En echt niet gek gedaan met optie's ( 1500 totaal) en alleen ander kleurtje en 16inch wielen ipv de 15 inch

Maar zat ik al op de 26 tegen de 27K aan.... ja doegggggg voor een Polo...

En ook zo iest vreemds dat ik de 16inch velgen geselecteerd kwam ik later in het proces reserve wiel tegen.
Dus pakte eerst volwaardig maar moest ik me 16 inch inleveren en 15 Nemen.
Dus thuiskomer genomen en die kon wel met de 16 Inch
Daarna zag ik 4 seizoensbanden staan en toen ik die selecteerde kon ik die alleen krijgen op ...... juist 15 Inch.
Maar goed Polo valt nieuw bij mij dus al gewoon af....... TE DUUR
 

EdK

Forumguru
Dat is zeker een optie die open blijft staan.
En bij die opties is ook al de Kia Stonic bij gekomen.
En ondanks dat de combi niet meer komt zal de F4 zeker ook meegenomen worden.
En ja Seat, om één of andere reden heb ik het er niet zo mee.... maar kan goed vooroordeel vanuit vloegel zijn
 

Kanerr

Forumguru
Markt schuift op door oplopende prijzen en het aanbod.

Tweedehands markt is op dit moment echt te gek voor woorden helaas, maargoed als je kijkt naar nieuwe autos van nu is dat nog dramatischer..

Daarom lekker blijven doorkarren :D
 

spikehome

Forumguru
Even om hierop terug te komen
Heb ik met mijn 54 jaar afstand gedaan van mijn golf gti performance.

Nu heb ik iets maar voor mijn leeftijd gekocht.
Afgelopen vrijdag opgehaald.
Wil er 2 of 3 jaar mee doen.
Stond 1100km op de teller.

Plaatjes er ij natuurlijk
En mag nu ook officieel op het forum natuurlijk
42c5d492d8cc0d91c29c6c2d7131c665.jpg
f14b449113ce342d9fc8cc3d477e568b.jpg
16e3e7f7eda8fbb07ad8ae9126b1c61d.jpg
c9923f0291fb2c03cb1416e0d6dc7098.jpg
302a7e77ac4dcec59814bdf4f56fcf56.jpg
e638d9d399707f7f1f0fb09e15b9345d.jpg
de2c0aef6a28a8bdfb3b935403d17311.jpg
 

JeSko

Forumguru
Eens met @sitechris , de vorige Octavia's RS vond ik mooi maar heel ingetogen, alsof ze niet helemaal uit durfde komen voor hun power, deze RS versie heeft veel meer de Audi présence, een beetje de "out of the way" neus, houd ervan! Schitterende wagen @spikehome !

@leon-cupra

Als jij 70 bent rijd je met een GTE, en ben je sneller dan een GTI ooit geweest is, maar je mist wat, het artificiële geluid door de speakers bekoren je niet en doen je met veel verdriet terugdenken aan die 6cilinder BMW M2 die je verkocht hebt, ondanks Jesko zijn advies, en dan denk je, verdomme, diene JeSko was toch ne pientere, had ik er maar naar geluisterd :D

Das weer genoeg forum voor mij vandaag :sterretjes:
 

JeSko

Forumguru
Wie zal het zeggen @EdK , ik denk alleen niet dat ik op mijn 70 nog op een Skodaforum rondhang, wie weet hoe zit de wereld er dan uit, over 39 jaar!
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko tja de M2 … weet er niet wat mee te doen. Één van de weinige auto’s die ik gehad heb waar een blijvende emotie aan vast hangt. Hou zo enorm van de looks van de M2 … een kleine pittbul en het rijden … tja een kleine hooligan waar je soms op je tellen moet passen.

maja de autoindustrie verandert door de overheid, dikke benzines zullen op termijn afgestraft worden, zal onbetaalbaar worden … dus tja … zal mee moeten met de stroom.

Op mijn 70ste hoop ik dat er veel de revue gepasseerd zijn. Blijft toch wel een dingetje .. telkens iets nieuws hebben. Wat op mijn 70ste te rijden lig ik nog niet wakker van … wel wat de opvolger van de M2 gaat worden :pardon:
 
Bovenaan Onderaan