Hoe ouder hoe gekker

Rosinfield

† In Memoriam
Ik snap de grap nog steeds niet.
Maar dat wel komen omdat ik die gezichtsboek zooi niet kan (in)zien...
Geen grap. Op de FB pagina van VT zetten ze de auto's die ze hebben gechipt met een paar plaatjes. Dat zie je dan de dag of enkele dagen daarna. Ik vond de Polo niet, dus dacht dat zal wel zijn omdat het in mijn geval ging om een check en upgrade. Maar nu dan alsnog, meer dan een maand d.d. No big deal verder uiteraard
 

Rosinfield

† In Memoriam
Polootje doet het fantastisch hier in de bergen van Z Frankrijk. Wat een genot met dat koppel. Alles gaat in de 4 en als het echt steil wordt in de 3. En omlaag lekker ploffen in S. Soms wel een beetje eng op weggetjes waar precies 1 auto op past. Dan moet je maar hopen dat tegenliggers ook voorzichtig zijn...
 

nakharry

Forumguru
Mijn ervaring in de Ardeche is dat de tegenliggers (waarschijnlijk locals) een stuk van mijn rijbaan meenemen in de bochten @Rosinfield :laugh:

Tevens veel auto's met schade van de rotsen of het stenen muurtje langs de afgrond;)

Hou m heel en een fijn een fijne vakantie nog.:thumbsup:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja zie ook verontrustend veel van die waaghalzen en aan de zijkant gebutste auto's . Je kunt alleen maar hopen...
@leon-cupra wel even geflippered, maar die bak is zo perfect aangepast door Vag Techniek, dat ik hem lekker in D het werk laat doen. Kan toch net niet dermate sportief rijden als ik zou doen zonder iemand naast me die dit al erg spannend vindt.
 

leon-cupra

Forumguru
Rij tegenwoordig heel veel met de flippers terwijl vroeger in de RS amper. Wel alleen wanneer de kleppen open staan. Dan hoor je heel goed het terug schakelen dmv een “brullende” uitlaat. Met de kleppen toe hoor je de uitlaat een stuk minder waardoor het gevoel van schakelen veel minder is.

tja passagiers … ken het . Als mijn partner meerijdt met de M krijg ik bij het sportief rijden (en dan nog niet met het pedaal tot op de vloer) steevast een boze blik. :arghh:
 

leon-cupra

Forumguru
Ach ja … ze is anti-BMW … dus meerijden is zowiezo al tegen haar zin :deuk:

en een boze blik … je had ze eens 20jaar geleden dan moeten zien.:nailbiting::nailbiting:
Ben blij dat we 20jaar verder zijn en dat ze al wat beter kan relativeren :D:D
 

Rosinfield

† In Memoriam
In de bergen dus fantastisch en ook op de Autobahn op de terugweg nog even flink tekeer gegaan. Maar ook dat went, gebeurt sporadisch en zal niet al te lang meer duren. Hier in NL azen op momentjes, waarbij je het gas al snel weer los moet laten ivm risico op rijbewijs verlies. Verder meesukkelen met de rest. Ervaar dat steeds meer als een frustratie; geweldige auto met veel vermogen, maar dat benut je onvoldoende. Daarnaast ook nu weer ervaren dat het met vakantie wel erg passen en meten is.
Dus besloten het maar eens over een andere boeg te gaan gooien, hoezeer het me ook aan het hart gaat. Dus op zoek naar iets praktisch, functioneels en ruimers. Moet wel goed kunnen meekomen in het verkeer. Mogen jullie raden waarop ik mijn oog heb laten vallen
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee, die niet. En meer ruimte niet alleen vanwege vakantie, maar ook met het oog op (klein)kinderen.
Wil wel een automaat met rond 150 pk
 
Bovenaan Onderaan