Hoe ouder hoe gekker

JeSko

Forumguru
Denk ook een Ford Focus ST line, ik ben een tijd terug ook gevallen voor de comfortabele stoelen en het fenomenale onderstel van Ford.
 

Noord26

Forumguru
In de bergen dus fantastisch en ook op de Autobahn op de terugweg nog even flink tekeer gegaan. Maar ook dat went, gebeurt sporadisch en zal niet al te lang meer duren. Hier in NL azen op momentjes, waarbij je het gas al snel weer los moet laten ivm risico op rijbewijs verlies. Verder meesukkelen met de rest. Ervaar dat steeds meer als een frustratie; geweldige auto met veel vermogen, maar dat benut je onvoldoende. Daarnaast ook nu weer ervaren dat het met vakantie wel erg passen en meten is.
Dus besloten het maar eens over een andere boeg te gaan gooien, hoezeer het me ook aan het hart gaat. Dus op zoek naar iets praktisch, functioneels en ruimers. Moet wel goed kunnen meekomen in het verkeer. Mogen jullie raden waarop ik mijn oog heb laten vallen
Een Kia EV6? Ioniq 5?
 

Tees

Donateur
Ik vind dat @JeSko dan wel een kleine premie van Dacia mag ontvangen voor al dat promotie werk ;)
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden dan Menno! Ik moet zeggen dat ik toch wel blij ben met de keuze voor de O2 en geen Dacia, stond gisteren een Logan MCV in de straat in donkerblauw, vlakbij m'n nieuwe O2...kon me toch niet echt bekoren. Máár: de nieuwe Dacias zijn een stúk mooier!
 

leon-cupra

Forumguru
Een duster zoals we gisteren tijdens het ritje Roeselare-Temse er zeker minimaal 10 van gezien hebben (en dan reken ik de 5 bij de dealer die we passeerden er nog niet bij.)
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn vader is aan het zien voor een Ioniq5. Gisteren eens samen gaan kijken(was al een hele middag te enthousiast aan het vertellen). Design vanbuiten is zo machtig maar dat interieur :nono::nono: zo typisch EV … saai in tegenstelling tot de buitenkant.
En wat een jukkel van een wagen. Op foto toont dat een Golf-type maar in het echt vééél groter.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Inderdaad @leon-cupra had het bij het juiste eind!! Had al eens eerder mijn interesse, maar was nooit een optie omdat er geen automaat was. En nu wel.
Goede kritieken; no nonsense, doet wat ie moet doen, kan meekomen in het verkeer, bak en motor (150 pk) vormen eenf fijne combi, comfortabel. Prima info/navi systeem, eenvoudig maar snel en goed werkend, fysieke knoppen. Uiteraard lang niet zo strak rijdend als ik nu gewend ben. Lange lopende snelweg bocht neem je niet met 120. Dat was leuk, maar dat missen is overkomenlijk
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dank je, maar moet nog een inruil deal zien te maken. Ja, dat is echt een modekleurtje. Vinden we ook niet mooi. Ik zeg donkergrijs, mijn vrouw blauw, dus het zal wel blauw worden ;)
 

JeSko

Forumguru
Bij ons in het dorp kom je de ene na de ander Duster tegen, heel populaire auto geworden en met rede. Zou er zelf ook best met willen rijden, dan aanpassen met verlaging, velgen en pushbars en je bent nog uniek ook.

@JPs_OC2

Maar serieus, dit is toch Mega dik die foto van je, echt stoer hoor, zou hem zo rijden. :rockon:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee, hier ga ik niets aan doen verder. Is geen rijdersauto, maar een gebruiksvoorwerp. Ben wat anders aan het aankijken tegen autorijden. Merk ook dat ik rustiger ben gaan rijden. Gisteren op de stille Autobahn ook wat van die sprintjes omdat het de laatste keer was en verder gewoon met de cc op 145
 
Bovenaan Onderaan