Hill hold control aanwezig ?

inderdaad off topic. ik heb er toch voor gekozen om een skibak mee te nemen. dan heb je die natte zooi van de ski's niet in de auto na een dag op de piste. maar dat was voor mij de enige extra reden om de bak mee te nemen.
 

brepus13

Forumguru
We zitten aan de piste dus is alleen voor heen en terugweg. Bovendien heb ik nog tassen eromheen dus de zooi valt mee dan bij de terugreis :-)
 

brepus13

Forumguru
Nou niet echt vakantie, is helaas maar een weekend... 2250km voor 3 dagen skiën :banghead:

Maar goed, het is dit of helemaal niet dus dan maar dit ;)
 

1983jeroen

Forumguru
Even oud topic afstoffen.
Ik mis de hill hold functie wel.
Zelfs mijn Renault Clio had het en mijn 308 ook.
Was dan ook hoogst verbaasd dat de Octavia het niet heeft.

Is er hier iemand in het midden van het land die het aan kan zetten of moet ik echt naar de dealer?
 

Ligflits

Senior Member
Heb je (in de bibliotheek) in de VAG COM ledenlijst gekeken? Zoek iemand in de buurt en contact die persoon direct...
 

1983jeroen

Forumguru
Vanavond laten activeren. Was zo gedaan. Erg blij mee. Ook meteen wat andere kleine dingen laten aanpassen in het systeem zoals de achterlichten mee laten branden met de dagrijverlichting
 

1983jeroen

Forumguru
Werd door een forumlid gewezen op een adresje in Tiel wat voor mij heel dichtbij is.
Als eerste de hill hold geactiveerd en meteen gaan testen op de oprit van een dijk.
Daarna nog doorgenomen wat er allemaal simpel aangepast kon worden en gekozen wat ik daarvan wel en niet wilde. Ook dat was zo geprogrammeerd.
Toen nog even alles getest en na een kleine vergoeding te hebben betaald weer naar huis gegaan. Al met al nog geen uur daar geweest.

Ik heb nu naast de hill hold ook:

- Achterlichten tegelijk aan met dagrijverlichting
- Coming home via lichtsensor. Daardoor gaat die niet uit als je contact uit zet om meteen weer aan te gaan bij afsluiten.
- weergave van de blowerstand bij automatische airco (ledjes op de draaiknop)
- tellertest (naalden slaan even helemaal uit bij aanzetten contact)
- weergave van hoeveel liter er getankt kan gaan worden (nog niet getest, want had net daarvoor getankt)
- Eenvoudig soort alarm. Dwz dat de claxon af gaat als de deur geopend zou worden terwijl de auto vergrendeld is.
- off road weergave in het "car" menu. Niet echt nuttig, maar leuk dat het kan :)

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan