Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

1) wanneer besteld? 4-12-19
2) bij welke dealer? Dago Doetinchem
3) welke uitvoering? Style
4) geschatte leverdatum week 21 (eerst zien dan geloven)
5) daadwerkelijke aflevering geen idee
 
Laatst bewerkt:
Citigo besteld bij van den udenhout.
Verwachtte levering week 20.
Vandaag al stukje gereden in de citigo die ze hebben staan.
 

elcocheSKODA

Actief lid
Dealer WEALER in Sittard heeft een witte Style staan. Echter niet op kenteken en dus ook niet beschikbaar voor proefrit.
Over een twee à drie weken, zou een SEAT Mii EV beschikbaar zijn voor proefritten.
 
Ik hoorde vandaag van een collega die ook een ev heeft besteld dat hij met een beetje mazzel in september zijn EV kan rijden.... en de dealer wil niks geen compensatie geven want de prijs is al scherp! Nou ik ben benieuwd.. of week 22 gehaald gaat worden!
 

Twardt

Lid
Ik hoorde vandaag van een collega die ook een ev heeft besteld dat hij met een beetje mazzel in september zijn EV kan rijden.... en de dealer wil niks geen compensatie geven want de prijs is al scherp! Nou ik ben benieuwd.. of week 22 gehaald gaat worden!

Die van je collega heeft ook een citigo besteld of een andere ev? Wanneer heeft hij de bestelling geplaatst dan?
 

Ahr

Nieuw lid
Citigo style full options , wit
Bestelling eind november, geschatte levering begin maart.
 

Me Zelf

Forumguru
Update gehad van de dealert: nog steeds indicatief maar de verwachte productie is nu in week 10. Schrok al een beetje van de september verhalen...
 

Benjamin Ben

Nieuw lid
1) wanneer besteld? 6 december 2019
2) bij welke dealer? Auto Poppe, Goes
3) welke uitvoering? Style
4) geschatte leverdatum 21 februari (volgens contract)
5) daadwerkelijke aflevering ?
 

Berrychello

Forumguru
Ik ben benieuwd of er dealers zijn met een kiwi green demo. Ik heb begrepen dat ze zijn toegewezen en de dealers niet zelf een kleur hebben kunnen kiezen.
 

Gitty up go

Nieuw lid
Idd super mooie combie Al bijna spijt dat ik voor zwart gekozen heb.

Werd vandaag gebeld door dealer, krijgt morgen zijn demo binnen en vroeg of ik een keertje wilde proefrijden.
Super attent want had hem niets gevraagd en hij belde uit eigen initiatief dus hulde voor van den Udenhout / Jeroen Meijer.

Ga ergens volgende week rijden en dan deel ik mijn bevindingen.
 
Bovenaan Onderaan