Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

Dixon

Actief lid
Same here, de reactie van mijn dealer:
Gezien de enorme levertijd die er momenteel voor nieuwe bestellingen is (+/- 10 maanden) was ik toch wel bezorgd om jullie bestelling. Gelukkig heb ik zojuist gezien dat de productie nu definitief is. Jullie Citigo wordt in week 6 geproduceerd en dat is sneller dan andere bestellingen uit dezelfde week. Ze geven aan dat het proces na productie 2 weken langer is dan bij normale bestellingen dus ik ga er dan van uit dat de auto rond week 12 (16-20 mrt) klaar kan staan voor aflevering.

Hopelijk word het niet later.
 
Nog even de statistieken bijwerken

1) wanneer besteld?
17-11-2019 aanvraag bevestigd
26-11-2019 officiële besteldatum op contract


2) bij welke dealer?
Hoogenboom Rotterdam

3) welke uitvoering?
SKODA Citigo e IV Ambition
Deep Black


4) geschatte leverdatum
11-02-2020

5) daadwerkelijke aflevering
??
 

Me Zelf

Forumguru
Same here, de reactie van mijn dealer:


Hopelijk word het niet later.

Enig idee waarom het 2 weken langer duurt dan bij “gewone” bestellingen? Waar wordt de electrische drieling eigenlijk gebouwd? Gewoon tussen de normale upjes door?
 

El Bautista

Nieuw lid
Mijn dealer geeft aan dat de fabriek nog geen definitieve productieweek heeft afgegeven en dat daarom ook nog geen leverdatum kan worden gegeven.

Datum op contract is 22 november 2019 en daarop staat een verwachte afleverdatum van 7 februari 2020.
 

elcocheSKODA

Actief lid
Mijn dealer geeft aan dat de fabriek nog geen definitieve productieweek heeft afgegeven en dat daarom ook nog geen leverdatum kan worden gegeven.

Datum op contract is 22 november 2019 en daarop staat een verwachte afleverdatum van 7 februari 2020.

Produktie week voor die van ons staat vast op week 5 volgens dealer. Normaliter wordt de produktie week zo'n 5 weken voor de daadwerkelijke produktie vast gezet.
Als bij jou nog geen week vast staat, zullen ze de verwachte leverdatum zeker niet gaan redden.
 

Berrychello

Forumguru
De dealer geeft aan dat er nog geen definitieve bevestiging is van de productiewerk maar heeft ook geen redenen aan te nemen dat het later wordt, geeft ie aan.
 

Bulletdodger

Senior Member
ik zag dat jouw auto ook in week 5 gepland stond net zoals die van mij, maar mijnes is dus naar week 14 gegaan.

maar waar haalt jouw dealer deze aanname dan vandaan? Overal ontstaan vertragingen in de productie lees ik hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

pemojo

Nieuw lid
Medio januari zou de Citigo-e in de showroom te bewonderen zijn...... Iemand al iets vernomen?
 

Berrychello

Forumguru
Ze zijn in het land maar nog niet uitgeleverd aan de dealers. Kwestie van dagen.

maar waar haalt jouw dealer deze aanname dan vandaan? Overal ontstaan vertragingen in de productie lees ik hier.
Op basis van wat hij verneemt van de importeur en daar gaat ie niet over liegen want hij weet dat ik dat met wat moeite ook kan checken ;)
Misschien zijn de andere dealers juist extreem voorzichtig met de verwachtingen managen?
 

Me Zelf

Forumguru
Medio januari zou de Citigo-e in de showroom te bewonderen zijn...... Iemand al iets vernomen?

Mij is verteld dat je vanaf vandaag een proefrit kunt maken bij Valleiautogroep in Veenendaal. Of zou dat ook al vertraging hebben opgelopen....
 
Bovenaan Onderaan