Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

Gitty up go

Nieuw lid
Vandaag bij dealer proef gereden de Citigo EIV
Tevens bleek de productie nu defintief te zijn voor week 7 en werd uitlevering week 9 of 10 verwacht
Is dus weer een week sneller als ze vorige keer aangaven en ik begrijp dat deze week nu echt vast staat

Gitty Up Go, 18 november, Udenhout Veldhoven, Style, Deepblack, week 7, eind feb.

Wat betreft de rijervaring.

Dit is prima bevallen, de auto is lekker stug/sportief geveerd en helt weinig over in de bochten. Voelt door het instant koppel erg dynamisch aan en is best snel weg bij de stoplichten, zeker tot 80 km per uur is hij echt vlug. Tussen acceleratie is ook erg direct en in de stad voelt hij zich met veel baanwisselingen, optrekken en remmen prima thuis.

Ik ben niet op de snelweg geweest dus harder als 80 heb ik niet gereden en ik heb ook de lane assist niet kunnen testen. Op standje regeneratief remmen is het wat wennen wanneer je je gas loos laat want dan remt hij al behoorlijk af, als je daar echter een beetje gevoel voor ontwikkelt gaat dit eigenlijk best prima.
Verder heel weinig op aan te merken, ben erg blij dat we voor de Citigo gekozen hebben en is zeker voor het bedrag van de leaseaanbieding een meer als prima auto voor weinig geld.
 

Iamstefan

Nieuw lid
1) wanneer besteld? half november
2) bij welke dealer? vallei autogroep
3) welke uitvoering? Style - Comfort Pakket - Functie pakket - Sunset - Deep Black
4) geschatte leverdatum :Op dit moment geeft de fabriek aan dat de auto naar verwachting in week 37 in productie zal gaan. Inclusief transport en rijklaar maken van de auto komen daar nog 3 á 4 weken bij op
 

PenR

Nieuw lid
1) wanneer besteld? december 2019
2) bij welke dealer? PON Deventer
3) welke uitvoering? Basis in Rood met achteruitrijsensor en verwarmde stoelen
4) geschatte leverdatum Het contract zei verwacht half februari. De dealer weet van niets. Schandalig!!
5) daadwerkelijke aflevering ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
besteld november 2019
hoogenboom rotterdam
style crystal blue sunset
leverdatum op contract half februari
geschatte leverdatum 3 weken geleden half juni
na een telefoontje vandaag geschatte leverdatum ergens in oktober!!??

behoorlijk niet tevreden om straks een jaar te wachten op deze auto

wij hadden er heel veel zin in maar nu het een jaar zou gaan duren niet meer!!
 

Nosmo

Actief lid
Vandaag ook een proefrit gemaakt in de Citigo, viel zeker niet tegen. Geen snelwegmonster, maar tot 100 km/h behoorlijk vlot. Ook een goede wegligging en ruim genoeg voor mijn doeleinden.

Maar ga ik hem bestellen? Nee.


Na alle prijsverhogingen van de afgelopen maand vind ik hem te duur geworden in de lease, daarom heb ik een Seat Mii besteld:D. Full options is die goedkoper in de lease dan een basis Citigo Ambition.

Best jammer want ik vind de Skoda eigenlijk wel mooier....
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan