Daarom viel Kwikfit zowieso al af bij mij. Profile was wel aardig verder, (1x slecht uitgebalanceerd) maar goed ik ben blij dat ik toch even bij ING heb geinformeerd. Nu is het bij mijn bedrijf zo dat alle nieuw bestelde leaseauto's sinds 01-2010 standaard winterbanden als optie meekrijgen (zonder meerprijs voor de berijder

) en wellicht geeft dat dan weer verschillen. Ik mocht absoluut niet meer terecht bij Euromaster, maar als je natuurlijk al klant bent zal je er nog wel terecht kunnen.
Dat ik bij de dealer mocht was voor mij een verrassing, het is niet voor alle merken het geval, en ik weet ook niet of er voor mijn bedrijf een andere regeling van toepassing is.
[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te
quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]