Welke maat en merk/type band zien we hier voor welke prijs? Want u geeft aan dat het een goede prijs is, maar dat is maar gissen voor anderen.
Ja sorry moest ff eten
6,5 J Lm velg (merk weet ik ff niet) met "uniroyal ms plus 66" in de normale maat 185/60-r15
Prijs €550,- incl montage natuurlijk, en set slotbouten. Bijkomend voordeel (voor mij dan) ik kon mijn orginele wielen gratis stallen en betaal dan €36,75 per wisseling. De banden worden voor die prijs tevens gecontroleerd op balans en indien nodig opnieuw gebalanceerd .
Hoi Frieteboer, Leuk om te horen dat het ook anders kan, bandenboeren zijn echt de duurste niet en als er wat aan de hand is kan je erop terug vallen.Ik heb je advies opgevolgd, en bij de plaatselijke bandenboer is inderdaad ook een goeie prijs af te spreken.
resultaat:
![]()
Ik heb ze bij mn skodadealer gekocht.Als ik kijk naar mijn eigen inkoop en vergelijkt via het internet is het prijsverschil nihil en vaak is er bij een goede bandenboer meer voordeel eruit te halen.
Persoonlijk advies en services is heel wat waard.
In Duitsland kom je er echt niet mee weg, waar winterbanden verplicht zijn in de winter, met je 4 seizoensband. Dat zegt al genoeg lijkt mij?
Qua maat zal het zeker passen.vandaag een setje gebruikte (1 seizoen) lichtmetalen velgen en winterbanden vredestein snowtrack gekocht in de maat 195/55/R15 85H
zoals te lezen valt in het (Duitse) lijstje zou dit inderdaad gewoon moeten kunnen.
was voor mij op dit moment de beste aanbieding. anders had ik bij de dealer 4x metalen wielen met semperit banden in de maat 175/70/14 gekocht voor 399 inc montage etc.
was voor mij op dit moment de beste aanbieding. anders had ik bij de dealer 4x metalen wielen met semperit banden in de maat 175/70/14 gekocht voor 399 inc montage etc.