daarin staat idd dat het volgens mij wel kan (als ik juiste auto te pakken heb). Hieruit blijkt dat sneeuwketting wel mag om 185/60/15, maar vind het wel verwarrend in officiele documentatie staat dat het niet mag.
daarin staat idd dat het volgens mij wel kan (als ik juiste auto te pakken heb). Hieruit blijkt dat sneeuwketting wel mag om 185/60/15, maar vind het wel verwarrend in officiele documentatie staat dat het niet mag.
Enne, over die antenne, ik wil een korte antenne, zodat 'ie niet uitsteekt of ergens snel tegen aan gaat. Absoluut niet voor de strakkere looks, nee hoor, echt niet. :2133:
Oke, gevonden. Je hebt velgmaat 15, dus mogen alleen sneeuwkettingen op de 185/55. Waarschijnlijk omdat de GL een verlaagd onderstel heeft.6J x 15 43 mm 185/55
Zoals ik al eerder schreef staat in ander onderzoek dat het wel kan. Maar volgens officiële instructieboekje mag het dus niet.
en of je naar groningen stad rijdt of naar duitsland, t is om t evenNet uit duitsland(leer) conti ts830 met stalen velgen 4 voor 399 euro
Banden markt vraagt er 113 plus 10 per band en velg voor
ze zijn ook nog wel goed koper maar dez conti komt goed uit de test
Net uit duitsland(leer) conti ts830 met stalen velgen 4 voor 399 euro:winkie:
Banden markt vraagt er 113 plus 10 per band en velg voor
ze zijn ook nog wel goed koper maar dez conti komt goed uit de test![]()
Leuk, deze maat 165/70r14 werd door mijn Skodadealer juist geadviseerd!!Beste Captain Hook,
Wellicht kan je mij antwoorden of ik nog wat aan mijn winterbanden op velg maat 165/70/R14 heb voor onder een nieuwe Fabia Greenline. Volgens een verkoper past deze maat niet en moet ik 185/60/R15 eronder zetten
Sjokie
Leuk, deze maat 165/70r14 werd door mijn Skodadealer juist geadviseerd!!
Leuk, deze maat 165/70r14 werd door mijn Skodadealer juist geadviseerd!!